ترسیم خط‌مشی آینده جبهه مقاومت

ترسیم خط‌مشی آینده جبهه مقاومت


گروه سیاسی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ در پی شهادت شخصیت‌های برجسته جبهه مقاومت ازجمله «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر حماس و سایر فرماندهان در این جبهه، جمهوری اسلامی ایران در یک واکنش مقتدرانه موشکی به حملات رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۲، روحیه مقاومت در منطقه را تقویت کرد. 

اما آنچه که بیشتر باعث تقویت این روحیه در سطح ملی و بین‌المللی شد برگزاری نماز جمعه تاریخی و باشکوه نصر با حضور پیشوای بزرگ شیعیان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، آن هم در شرایطی که رژیم صهیونیستی با تهدیدات و فضاسازی‌های رسانه‌ای به دنبال پاسخ انتقام ایران بود.

اما مردم همیشه آگاه ایران اسلامی در این شرایط حساس با حضور میلیونی خود در صفوف نماز جمعه نصر اقتدار، وحدت ملی و انسجام خود را به دشمنان این سرزمین مخابره کردند و بار دیگر نشان دادند جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات تسلیم نخواهد شد و همواره در بحران‌های مختلف همچنان پشتیبان نظام و رهبری انقلاب اسلامی هستند و با این حضور راهبرد دشمنان را خنثی کردند. 

البته در کنار این حضور پربار و درخشان ملت بزرگ ایران، آنچه که بیش از پیش برای همه مردم از جمله ملت‌های آزادیخواه و مخصوصا کشور‌های اسلامی منطقه به اثبات رسید مشروعیت دفاع از ملت فلسطین و حزب‌الله لبنان بود و رهبر انقلاب اسلامی تکلیف همه را در تحولات منطقه روشن کرده و خط مشی آینده جبهه مقاومت را ترسیم کردند.

آنجا که فرمودند: «اتاق فرمان همه دشمنی‌ها در آمریکاست و اگر دشمن خاطرش از یک کشور آسوده شود، به سراغ کشور دیگر می‌رود» خود به تنهایی برای همگان ثابت می‌کند دشمن یکی هست و شیوه‌اش در کشور‌های مختلف یا با جنگ نرم روانی، سیاست لبخند و فشار اقتصادی هست و یا به صورت جنگ سخت با بمب‌های چندتُنی و سلاح هست.

به تعبیر رهبر انقلاب دشمن از یک جا دستور می‌گیرد و اگر این سیاست در یک کشور موفق شد به سراغ کشور دیگر می‌روند؛ بنابراین پیام قاطع رهبر انقلاب در حمایت از فلسطین و لبنان ضمن اینکه روحیه مقاومت را در بین ملت‌های منطقه تقویت می‌کند بلکه موجب افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد شد و اجازه نخواهد داد ماجراجویی‌های این رژیم جعلی بیشتر شود.

از سویی دیگر نمایش قدرت نرم ایران در اجتماع عظیم جمعه نصر به متحدانش در منطقه نشان داد که همچنان رهبری ثابت و قدرتمند در محور مقاومت دارد و از منافع مشترک در منطقه حمایت می‌کند. همچنین با توجه به اتاق فرمان مشترک دشمن موقعیت ایران در صحنه بین‌المللی برای کشور‌های منطقه بار دیگر ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران همچنان بازیگر مستقل و تأثیرگذار در جهان هست و به تعبیر رهبر انقلاب نقشی حیاتی در تحولات بین‌المللی دارد و حمایتش از عدالت، مبارزه با ظلم و دفاع از حقوق مظلومان یکی از اصول ذاتی نظام اسلامی هست.

جمهوری اسلامی با ایستادگی در برابر تجاوزات و ترورها، نه تن‌ها متوقف نخواهد شد، بلکه با نیروی بیشتری به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مدافعان این نهضت، همواره تا نابودی و محو کامل دشمنان ازجمله رژیم غاصب در صحنه حضور دارد.

انتهای پیام/341

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید