مقاومت پس از «سید حسن نصرالله» مقاومتی پرصلابت‌تر شده است

مقاومت پس از «سید حسن نصرالله» مقاومتی پرصلابت‌تر شده هست


«احمدرضا روح‌الله‌زاد» دبیر کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس پیرامون آخرین وضعیت و تحولات منطقه و درگیری ارتش رژیم صهیونیستی با غزه و جنوب لبنان، اظهار داشت: ما در یک سالگی عملیات «طوفان‌الاقصی» قرار داریم؛ عملیاتی که با تاکید مقام معظم رهبری در اولین پیام خودشان از آن به عنوان یک شکست ترمیم ناپذیر برای رژیم صهیونیستی یاد کردند.

روح‌الله‌زاد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نتوانسته خود را از زیر بار شکست عملیات «طوفان‌الاقصی» خارج کند، افزود: وقایع یک سال گذشته حقیقتا نشان داد که عبارتی که رهبری درمورد عملیات «طوفان‌الاقصی» به کار بردند یک عبارت کلیدی بوده و رژیم صهیونیستی هیچگاه نتوانسته هست که خودش را از زیر بار سنگین این شکست نجات بدهد.

دبیر کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: بر همین اساس انتقال درگیری‌ها به سایر نقاط منطقه هم یکی از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای کاستن از بار این شکست هست. ضمن اینکه رژیم «اسرائیل» بسیار امیدوار هست تا با اجرای این نقشه و گسترده‌تر کردن جنگ در سطح منطقه به نوعی قدرت‌های جهانی را به طور مستقیم وارد میدان جنگ در منطقه کند.

وی ترور رهبران مقاومت را با هدف توقف حرکت رو به جلوی مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: موضوع دیگر اینکه اقداماتی که رژیم صهیونیستی در لبنان انجام داده هست و ترور رهبران مقاومت در غزه و لبنان را با این هدف انجام داده هست که به زعم خود با هدف قرار دادن و حذف مغزافزار‌های مقاومت می‌تواند در روند رو به جلوی مقاومت خلل ایجاد کند.

روح‌الله‌زاد با اشاره به اینکه امروز مقاومت به یک فرهنگ تبدیل شده، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از این موضوع بسیار مهم غافل هست که مقاومت در جامعه اسلامی و به خصوص در لبنان در دامان ملت‌هایی زائیده شده و رشد کرده که فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی با کلیت وجود آنها عجین شده و مقاومت به یک فرهنگ تبدیل شده هست.

دبیر کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین عنوان کرد: در حقیقت باید گفت این ملت‌های مقاوم هستند که جریان‌های مقاومت در داخل آنها متولد شدند و بیرون آمدند و بر این اساس حرکت مقاومت هرگز کند و یا متوقف نخواهد شد. چرا که آنها در فرهنگ خودشان آموختند که اگر رهبران آنها ترور شوند و آنها متوقف شوند و یا در سطحی کمتر از دوره حضور رهبران مقاومت اقدام کنند به تکلیف الهی خودشان عمل نکردند.

وی با بیان اینکه مقاومت پس از ترور رهبرانشان مقاومتی مقتدرتر و باصلابت‌تر از گذشته خواهد بود، تصریح کرد: بر همین اساس، تردیدی نیست که این موضوع آن چیزی هست که ما در این روز‌ها به ویژه در لبنان مشاهده می‌کنیم که روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ موشک به مراکز مختلف رژیم صهیونیستی شلیک می‌شود.

روح‌الله‌زاد به آمار بالای کشته‌های ارتش «اسرائیل» در جنوب لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: در منطقه جنگی و خط مرزی هم علی‌رغم اینکه ارتش مکانیزه رژیم صهیونیستی تمامی ظرفیت‌های خودش را به میدان آورده هست، شاهد کشتار سربازان آنها هستیم که بر اساس آمار‌های منتشره روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ نفر از نظامیان ارتش «اسرائیل» کشته می‌شوند.

دبیر کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پایان گفت: بر اساس آمار‌هایی که تا امروز منتشر شده و البته به نظر می‌رسد تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از این تعداد هم بسیار بیشتر باشد، چیزی در حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر از نیرو‌های نظامی ارتش «اسرائیل» در تهاجم به جنوب لبنان کشته و یا مجروح شدند. موضوعی که نشان می‌دهد مقاومت پس از «سید حسن نصرالله» مقاومتی پرصلابت‌تر شده هست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید