«وفاق ملی» یک شعار کارآمد در دوران دفاع مقدس بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت «سید حسن نصرالله» حزب الله لبنان، اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد توطئه و ضربه زدن به اسلام و جبهه مقاومت هستند لذا حزب الله و جبهه مقاومت شکست ناپذیر هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید یقین داشته باشیم که در راه حق قرار گرفته ایم، افزود: یقین کلمه کارساز در دوران دفاع مقدس بود چرا که رزمندگان به امام و انقلاب اسلامی یقین داشتند و امروز نیز اگر مواظب نباشیم دشمن سعی می‌کند که این مهم را از ما بگیرد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به آیه‌ای از قرآن اشاره کرد و ادامه داد: هر کاری که در راه مقاومت و خدا باشد و یقین در آن کار داشته باشیم به طور قطع مزد آن را دریافت خواهیم کرد.
 
دفاع مقدس بود” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/17/2641076_603.jpg” alt=”وفاق ملی یک شعار کارآمد در دوران دفاع مقدس بود” width=”600″ height=”361″>
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه باید حواسمان به نفوذ باشد در کشور باشد، خاطرنشان کرد: هدف نفوذ دور کردن مردم از انقلاب هست و در مواقعی ناخواسته به اهداف نفوذ کمک می‌کنیم لذا تنها راه مقابله با آن پایبندی به انقلاب هست.
 
این مسئول ابراز داشت: امروز کشور درگیر یک جنگ ترکیبی هست؛ چنانچه با بصیرت و دشمن شناسی در مقابل این جنگ ترکیبی مبارزه کنیم با یاری خداوند دشمن نابود خواهد شد.
 
وی به شعار دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: وفاق ملی یک شعار کارآمد در دوران دفاع مقدس بود. همه در جنگ تحمیلی نقش داشتند و در حال حاضر اگر با همان فرهنگ و شعار رو به جلو حرمت کنیم موفق خواهیم شد.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید