سردار اسدی: دشمن در صورت حماقت قطعاً با پاسخی کوبنده‌تر مواجه خواهد شد

سردار اسدی: دشمن در صورت هر گونه حماقتی قطعا با پاسخ کوبنده‌تر نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد


سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ۴۵ سال هست که دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال جنگ هستند و در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد.

سردار اسدی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی افزود: سال گذشته در همین ایام، رژیم صهیونیستی در حال نابودی بود، اما این آمریکایی‌ها بودند که با کمک‌های مالی و تسلیحاتی به کمک جنایتکاران صهیونیست شتافتند و آن‌ها را از خطر نابودی نجات دادند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی رو به زوال و نابودی هست، گفت: پس از عملیات طوفان‌الاقصی، اشغالگران صهیونیست جنایت‌های مختلفی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه مرتکب شدند و کودکان و زنان زیادی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی یار و یاور مظلومان عالم هست، عنوان کرد: ما شاگردان مکتب امام حسین (ع) هستیم و هراسی از دشمنان نداریم، بلکه در  راه خدا و رضایت اهل بیت (ع) قدم برمی‌داریم.

سردار اسدی با اشاره به بیداری وجدان‌های خاموش در دنیا یادآور شد: امروز انسان‌های آزاده در سراسر جهان پرچم ملت مظلوم فلسطین را به دست گرفته‌اند و از آن‌ها حمایت می‌کنند. امروز مردم دنیا یار مظلومان عالم هستند و در مقابل ظالم ایستادگی می‌کنند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه با بیان اینکه نیرو‌های مسلح وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند، تأکید کرد: دشمن در صورت هرگونه حماقتی قطعاً با پاسخ کوبنده‌تر نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید