جبهه حق پیروز نهایی نبرد حق با باطل است

جبهه حق پیروز نهایی نبرد حق با باطل هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب‌پرور» در مراسم باشکوه اجلاسیه سرداران و ۲۲۳ شهید سرافراز شهرستان سروستان و گروه توپخانه ۵۶ حضرت یونس با تجلیل از رشادت شهدای ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و خانواده های آنان اظهار داشت: الگویی چون مردم ایران در هیچ کجای دنیا نیست و ملت در پیشگاه حضرت پیامبر روسفید هستند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ افزود: این عملیات یک تصمیم شجاعانه و  با مدیریت درست بود که با خرد جمعی و در زمان مناسب انجام شد.

فرمانده قرارگاه امام علی(ع) با تاکید بر اینکه پیروزی نهایی از آن جبهه حق هست، ادامه داد: این پیروزی دو شرط دارد و آن فهم درست و بصیر بودن نسبت به  انقلاب و شناخت دشمن و دیگر ماندن در مسیر انقلاب و ایمان به راه شهیدان و رهبری هست.

 در این مراسم که باحضور نماینده مردم سروستان در مجلس، سردار قنبری فرمانده لشکر ۱۹ فجر، امام جمعه. فرماندار.فرماندهی گروه توپخانه حضرت یونس، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئولین ارشد سروستان و شهرستان‌های اطراف، مردم شهید پرور سروستان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزارشد از کتاب نقش سروستان در دفاع مقدس رونمایی شد.

سخنرانی و خیرمقدم امام جمعه سروستان، گزارش برگزاری پیش یادواره های شهدا توسط سرهنگ مباشری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان و شعرخوانی هادی فردوسی و برپایی نمایشگاه ادوات جنگی از دیگر بخش های این اجلاسیه بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید