بازی با ازبکستان خیلی باکیفیت بود/ دو پنالتی و دو امتیاز طلبکار ماندیم

بازی با ازبکستان خیلی باکیفیت بود/ دو پنالتی و دو امتیاز طلبکار ماندیم



سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بابت عملکرد بازیکنانم در جو سنگین ورزشگاه محل بازی با ازبکستان تشکر می کنم.

به گزارش مجاهدت از مشرق، امیر قلعه نویی پس از تساوی بدو لگ تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گفت: بابت بازی دو تیم تبریک می گویم آنها فوتبال خیلی با کیفیتی بازی کردند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در جو سنگین امروز توانستند بازی با برنامه و درگیرشونده و تاکتیکی انجام دهند.

او افزود: از لحاظ آماری با وجود اینکه ۴۰ دقیقه را ۱۰ نفره بودیم بهتر از حریف عمل کردیم.

قلعه نویی درباره تصمیمات شبهه برانگیز داور مسابقه گفت: از داور بازی هم تشکر می‌کنم. او نزدیک به صحنه‌ها بود اما باید بگویم دو پنالتی و دو امتیاز از این بازی طلبکار شدیم. یک بار روی سردار آزمون خطا شد و دیگری هم خطای هند بود که باز هم می گویم تصمیم گیرنده داور بود که در مجموع داوری بسیار خوبی انجام داد.

قلعه نویی تاکید کرد: امیدگل و مالکیت توپ بیشتری داشتیم. نشان می‌دهد تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده است. سه بازی کرده ایم که کلین شیت داشتیم. من معتقدم جز از یک صحنه هیچ خطری روی دروازه ما نیامد.

وی تاکید کرد: این بازی دیگر تمام شده است و از فردا به فکر قطر خواهیم بود.

《بعد از ۱۰ نفره شدن تعویض انجام دادید. آیا دنبال بردن ازبکستان همچنان بودید》؟

قلعه نویی در پاسخ به این سال ابتدا به طعنه خندید و سپس گفت: شما خودتان جواب دهید. دو پنالتی و کلی کرنر و دو سه تا موقعیت را دروازه بان ازبکستان گرفت. آیا این نشان نمی‌دهد دنبال سه امتیاز بودیم؟! به نظرم باید بهترین بازیکن را دروازه بان ازبکستان معرفی می‌کردند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید