رزمایش «بانوی مجاهد» استمرار حرکت حضرت زهرا (س) است

رزمایش «بانوی مجاهد» استمرار حرکت حضرت زهرا (س) هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، «کبری خزعلی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز در دومین رزمایش معرفتی و تشکیلاتی بانوی مجاهد که در سالن کوثر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: زمانی در تاریخ اسلام پیش آمد که ذوالفقار علی (ع) در نیام بود و زبان در کام؛ آن وقت بود که حضرت زهرا (س) با تمام هستی خود وارد عرصه شدند و به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه زنان صدر اسلام فقط در یک عرصه فعال نبودند، بلکه پشت جبهه، درمان بیماری‌ها و پرستاری حضوری همه جانبه داشتند، گفت: اگر جهاد تبیین و جنگ نرم حضرت زینب (س) نبود، کربلا به فراموشی سپرده می‌شد و جهان می‌داند که قیام زینبی در تداوم قیام عاشورایی حسین بن علی (ع) بود.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده کشور با اشاره به تلاش بانوان مجاهد در عرصه حمایت مالی از لبنان و جبهه مقاومت، گفت: قرآن کریم کار اقتصادی بزرگی برای حضرت زهرا (س) در نظر گرفت و آن گرفتن فدک به فرمان الهی و گذاشتن مباشر بود تا اگر قرار شد کمکی به جبهه اسلام صورت گیرد و این سرمایه عظیم وجود داشته باشد.

خزعلی با اشاره به ضرورت تولید ثروت برای جبهه مقاومت بیان کرد: باید به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر وظیفه شرعی و عینی در کمک به جبهه مقاومت از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم و از جهاد تبیین، رفتار اقتصادی، کار نظامی، درمانی و. دریغ نکنیم.

وی تاکید کرد: این رفتار باعث زمینه‌سازی ظهور خواهد شد؛ چراکه مستضعفین جهان به ما نیاز دارند، امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب سه مرحله پیروزی، بیداری اسلامی و نجات مستضعفین جهان دارد که امروز در اوج بیداری اسلامی هستیم و نجات مستضعفان با ظهور حضرت مهدی (عج) به صورت کامل رقم خواهد خورد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد: ما یاد گرفتیم ایستادگی کنیم، در میدان باشیم و باید هرکس در هر عرصه‌ای فعالیت دارد، پا در عرصه جهاد بگذارد؛ چه حقیقی چه مجازی چرا که طبق آیات قرآن کریم “ان تقوموا لله مثنی و فرادی… ” باید برای خدا دو نفر دو نفر با هم یا هر یک تنها قیام کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید