دیدار مدیرکل امور هنری بنیاد با خانواده شهید هنرمند «جعفر پاو» در قزوین

دیدار مدیرکل امور هنری بنیاد با خانواده شهید هنرمند «جعفر پاو» در قزوین


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد کرم‌اللهی، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه سمیه اسمعیلی،   مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و حمید ساروخانی رئیس اداره امور هنر‌های تجسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با خانواده شهید هنرمند «جعفر پاو» دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن دلجویی و احوالپرسی، یاد و خاطره شهدای هنرمند را گرامی داشته و از مقام صبر و ایستادگی خانواده شهید پاو تجلیل و قدردانی به‌عمل آورد.

مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز به بیان زندگی‌نامه شهید «جعفر پاو» پرداخت و خانواده شهید نیز خاطرات این شهید بزرگوار را بازگو کرده و بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کردند.

شهید «جعفر پاو» ۱۰ مرداد ۱۳۳۵در روستای حیدریه از توابع شهرستان تاکستان به دنیا آمد و  ۱۵ خرداد ۱۳۵۹ در سرپل‌ذهاب توسط نیرو‌های بعث عراقی بر اثر اصابت ترکش توپ به شهادت رسید و مزار او در امامزاده حسین (ع) شهر قزوین واقع هست.

انتهای پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید