تأکید بر تقویت جریان انقلابی و جوانان مومن و بزرگداشت برجستگی‌های مردم مازندران


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست کارگروه جوانان انقلابی و جریان ساز دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: باید قدردان و قدرشناس کسانی باشیم که در جبهه مقاومت تلاش کردند، از آن سرباز ساده تا سرآمدترینش به‌ویژه سیدحسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان.

وی با اشاره به وجود کارگروه جوانان انقلابی دفتر نماینده ولی فقیه در همه استان‌ها، افزود: تقویت جریان انقلابی و جوانان مومن و بزرگداشت و تقویت برجستگی‌های مردم مازندران در حکم دفتر آمده هست، ما یک جمعی از جوانان باانگیزه نیاز داریم که در زمینه تقویت جریان انقلابی استان تلاش کنند که مستلزم تشکیل هسته مرکزی استانی هست و در این مسیر فقط به پررنگ‌تر شدن جریان انقلابی در نهاد‌ها و دستگاه‌ها و کل فضای بیرونی استان فکر می‌کنیم.

آیت الله محمدی لائینی گفت: اینکه جوانان فریب بیرون را نخورند، بصیرت خوب و جهاد تبیین داشته باشند خوب هست.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: در حوزه تقویت جریان و جوانان مومن انقلابی کار کنیم، آسیب‌های این حوزه را شناسایی کرده و هشدار دهیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم مازندران برجستگی‌هایی را از خودشان نشان دادند سیاست‌های دین‌زدایی با پشت پرده صهیونیست‌ها بنا بود پیاده شود، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم این استان نشان دادند که چه کسانی هستند لشکر ویژه ۲۵کربلا در همه زمینه‌ها آمادگی کامل داشت.

این مسئول بیان کرد: مردم مازندران، علما و شخصیت‌های علمی فراوانی دارند، اینها را باید شناسایی، کشف و برجسته کنیم تا نسل‌های بعدی به گذشته خود افتخار کرده و هویت شخصیتی در تراز مردم این استان پیدا کنند که کمتر ملتی چنین عقبه‌ای دارد، اولین اسلام ما اینجا اسلام اهل بیتی بوده هست و اولین حکومت اهل بیتی در مازندران شکل گرفته هست.

وی گفت: باید هر جریانی می‌خواهد جریان انقلاب در مازندران را تضعیف کند شناسایی و حذف کنیم، فعلا این جمع به‌عنوان یک هیات مرکزی استانی باشد بعد‌ها در شهر‌ها تشکیل شود، هدف برگزاری جلسات مکرر نیست بلکه به نتیجه رسیدن هست شناسایی چالش‌ها و راهکارهاست، اول باید تشکل و زنجیره به‌وجود بیاید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید