نشست هم اندیشی دبیرخانه اجلاسیه بین‌المللی فعالان مهدوی برگزار شد

نشست هم اندیشی دبیرخانه اجلاسیه بین‌المللی فعالان مهدوی برگزار شد


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست هم اندیشی دبیرخانه اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی با شعار «مهدویت و امنیت» با حضور حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی»، امام جمعه موقت تهران و رئیس مجمع راهبردی اندیشه‌های مهدویت و حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمانه، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، این روز به آحاد مسئولان و کارکنان این سازمان تبریک گفت.

رئیس مجمع راهبردی اندیشه مهدویت در ادامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، به مسائل منطقه‌ای از جمله حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه اشاره کرد و یاد و خاطره زنان، مردان و کودکان شهید مظلوم غزه را گرامی داشت.

وی همچنین ضمن تجلیل از شکوه و اقتدار مردم شریف ایران اسلامی و حضور شکوهمندانه آنان در روز جمعه نصر و پرپایی نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خاطرنشان کرد: این نماز جمعه در حقیقت به عنوان یک عملیات راهبردی، هوشمندانه توسط مقام معظم رهبری، طرح ریزی شد و مردم ایران نیز در اقدامی متقابل به ایشان لبیک گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تصریح کرد: ان شاءالله، جبهه مقاومت، با نابودی اسرائیل غاصب، به پیروزی خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی نیز در ادامه، توجه به موضوع مهدویت و امنیت را به عنوان راهبردی مهم، عنوان کرد و ضمن اعلام آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمامی توان آماده هست و در اجرای این اجلاسیه بین المللی، از هیچ اقدام و تلاشی در برگزاری شایسته آن دریغ نخواهد کرد.

اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی با شعار «مهدویت و امنیت» تا قبل از پایان سال۱۴۰۳ به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور فعالان مهدویت داخلی و بین المللی و مقامات کشوری و لشکری فعال حوزه مهدویت و امنیت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید