پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به رئیس دادگستری کل فارس


دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به رئیس دادگستری کل فارس” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/30/2656852_958.jpg” alt=”پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به رئیس دادگستری کل فارس” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد انتصاب «سید صدرالله رجایی نسب» به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس را تبریک گفت.
 
حجت الاسلام و المسلمین «سید صدرالله رجایی نسب» 
با صلوات بر محمد و آل محمد (س)
آسمان بلند فرهنگ هنر ایران زمین پیوسته پرستاره بوده و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان همواره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده هست. جوهر این فرهنگ ایمان هست و جان مایه آن عشق و این هست راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص).
 
بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌های برجسته آن برادر گرامی در صفحه‌های خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هست تبریک عرض نموده، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، و زعامت فرمانده معظم
کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم. 
 
راه امام (رحمةالله علیه) و سایه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مستدام باد
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید