حجت‌الاسلام رحیمیان: طنین فریاد دفاع از فلسطین در غرب نشانه پیروزی مقاومت است

رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین: طنین فریاد دفاع از فلسطین در آمریکا و غرب نشانه پیروزی مقاومت هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن رحیمیان» رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین با حضور در دفتر حماس به‌منظور عرض تسلیت، شهادت «یحیی سنوار» را تسلیت گفت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول تاریخ ثابت شده هست که با شهادت‌ها هیچ‌گاه راه خدا و راه حق متوقف نشده و بلکه بالعکس پیشرفت کرده هست.

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: ما در جمهوری اسلامی هرچه داریم از شهدا داریم. شهدای نهضت، انقلاب را پدید آورد، شهدای انقلاب، نظام را پدید آورد و شهدای دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی را پایدار ساخت و امروز در قضیه فلسطین شهادت‌ها یقینا نقش احیاکننده و پیروزی برای فلسطین خواهد داشت.

رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: سیدعباس موسوی شهید شد، حزب‌الله خاموش نشد. حزب‌الله هزاران برابر صعود کرد و اگر رنتیسی‌ها و شهدای دیگر در سال‌های گذشته در فلسطین به شهادت نرسیده بودند، امروز حماس و جهاد اسلامی چنین قدرتمند نبودند که بتوانند در مقابل تمام دنیای استکبار بایستند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ جهانی هست، بیان داشت: جهان استکبار تلاش می‌کند که یک گروه کوچک به نام حماس و یک ملتی که در یک محدوده‌ای محبوس هست را شکست دهند، اما بیش از یک سال هست که موفق نشدند.

حجت‌الاسلام رحیمیان اضافه کرد: اگر میلیاردها دلار هزینه می‌شد و اگر هزاران ایستگاه تلویزیونی داشتیم و قصد داشتیم افکار عمومی دنیا را متوجه جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین کنیم؛ آنگونه که به دست دشمن این حقیقت برای همه آشکار شد، نمی‌توانستیم عمل کنیم.

رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین عنوان کرد: اگر امروز در آمریکا و غرب فریاد دفاع از فلسطین و مظلومیت فلسطین و ستمگری اسرائیل به گوش جهانیان می‌رسد، نشانه پیروزی خط مقاومت هست.

وی در پایان تاکید کرد: یحیی سنوار شهید، یقینا از یحیی سنوار زنده نقش‌آفرین‌تر در نابودی اسرائیل هست و موجب تقویت مقاومت و اثبات حقانیت راه مقاومت و ملت فلسطین خواهد شد. 

انتهای پیام/ 134

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید