اعزام ۳۰۰۰ هزار دانش‌آموز از خراسا‌ن‌شمالی به اردوی راهیان‌نور

اعزام ۳۰۰۰ هزار دانش‌آموز از خراسا‌ن‌شمالی به اردوی راهیان‌نور


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «رسول افضل جو» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) امروز (سه شنبه) در اعزام دانش اموزان به اردوی راهیان نور اظهار داشت: در اولین اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز جاجرمی و فاروجی و امروز در دومین اعزام هم ۳۰۰ دانش‌آموز بجنوردی راهی سرزمین نور شدند و این اعزام‌ها تا ۳ هزار دانش‌آموز ادامه خواهد داشت.

افضل جو تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و جانبازان از اهداف این سفر معنوی هست.

وی ادامه داد: خراسان‌شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم وطن کرده هست و دانش‌آموزان باید از نزدیک آشنا شوند که این شهدا در چه شرایطی برای حفظ کیان کشور حضور یافتند.
 
افضل جو با بیان اینکه راهیان نور تأثیرات مثبتی را در حوزه تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان داشته هست، گفت: باور بر این داریم که راهیان نور یک دانشگاه و مدرسه ایثار و شهادت هست.
 
وی به روند ۶ روزه اردو اشاره کرد و گفت: در مسیر رفت دانش‌آموزان به زیارت جمکران و حرم حضرت معصومه سلام‌الله مشرف می‌شوند، ۲ روز در مسیر رفت هستند، ۲ روز در خوزستان حضور دارند و ۲ روز هم در مسیر برگشت خواهند بود.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید