برغم ترور فرماندهان، امروز حزب الله زنده و پیروز است

برغم ترور فرماندهان، امروز حزب الله زنده و پیروز هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز (پنج‌شنبه) در آیین هفتمین روز خاک‌سپاری سردار شهید عباس نیلفروشان در سالن گلستان شهدای اصفهان با اشاره به نقش فرهنگ ایثار شهادت، اظهار داشت: شهدا در برابر خبیثان عالم بزرگی خلق کردند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی، ادامه داد: اما امروز مردم دنیا فهمیدند تصویری که رژیم صهیونسیتی با دروغ دموکراسی از خود ساخته هست، فریبی بیش نیست و این یکی از آثار خون شهدای مظلوم غزه هست.

سردار فدوی تصریح کرد: خبیثان مفاهیم اسلام را درک نمی‌کنند، ما چه شهید شویم و چه دشمن را از بین ببریم، پیروزیم. مطلوب یک رزمنده پیرو انقلاب اسلامی نائل‌شدن به فیض شهادت هست.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با مجهزترین تجهیزات نظامی به بزدلانه‌ترین روش بزرگان ما را شهید می‌کنند، درحالی‌که رزمندگان ما در برابر نیروهای دشمن همواره پیروز شده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: صهیونیست‌ها با شهادت شهید سنوار از رزمنده جبهه مقاومت اسطوره‌ای ساختند، اسطوره‌ای که تا لحظه آخر با دست قطع شده در برابر دشمن ایستاد.

وی گفت: رزمندگان اسلام با شهادت به فیض بزرگ‌تری نائل می‌شوند، شهید نیلفروشان مدت‌ها در منطقه حضور داشت به محض اینکه سردار زاهدی به شهادت رسید داوطلبانه در صحنه حاضر شد.

سردار فدوی با بیان اینکه  بزرگی جبهه مقاومت باعث خوف و وحشت دشمنان شده هست، افزود: رژیم صهیونیستی از سال گذشته تاکنون، تعداد زیادی از زنان و کودکان مظلوم غزه را کشته هست، کشتار زنان و کودکان بی دفاع ننگ بزرگی برای برای این رژیم به ثبت رسانده هست و به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند این ننگ را پاک کند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: صهیونیست‌ها هیچ امیدی برای دستیابی به اهداف خود ندارند، با مقاومت و ایستادگی حماس، صهیونیست‌ها نتوانستند به هیچ یک از اهداف خود دست‌ یابند.

وی اضافه کرد: با استقامت و پایداری بیشتر منتظر پیروزی بزرگی هستیم که وعده خداوند هست؛ پیروز کسی هست که صبر و مقاومت بیشتری دارد.

سردار فدوی افزود: مردم غزه در محاصره ۱۰۰ درصدی شرایط بسیار سخت و طاقت‌فرسایی دارند اما استقامت مردم غزه نشان‌دهنده مستحکم‌تر شدن جبهه مقاومت هست.

وی با بیان اینکه  شهادت فرماندهان در ۸ سال دفاع مقدس بوده و امروز هم شهادت فرماندهان چیز جدیدی نیست، افزود: خبیثان عالم پس از شهادت سید حسن نصرالله به دنبال ترور افرادی هستند که می‌توانند جای سید حسن نصرالله را بگیرند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد حماسه‌آفرینی فرماندهان و رزمندگان بوده‌ایم، الگو شدن شهدا از روزهای اول ماجرای کردستان وجود داشت.

فدوی بیان کرد: راه شهادت ادامه دارد چون شروع ما، ۱۰ محرم بوده هست، روزی که تمام مصائب بر اهل‌بیت پیامبر(ص) وارد شد؛ اگر مردم و فرماندهان در راستای پیام عاشورا حرکت کنند، مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) فراهم می‌شود و این راه به پیروزی ختم می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حزب‌الله زنده و پیروز هست. آن‌ها می‌خواستند با شهادت فرماندهان ما ضربات اساسی بزنند اما جبهه باطل دید که در برابر جبهه مقاومت هیچ پیروزی نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: ۴۵ سال و ۷ ماه و ۲۸ روز از انقلاب می‌گذرد، بارها ثابت کردیم که دشمن نمی‌تواند به پیروزی در برابر ما دست‌ یابد، باور داریم که وعده خدا حق هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید