ابلاغ سلام رزمندگان فلسطین در غزه به رهبر معظم انقلاب اسلامی

ابلاغ سلام رزمندگان فلسطین در غزه به رهبر معظم انقلاب اسلامی


به گزارش مجاهدت از گروه سیاسی دفاع‌پرس، فرزندان رهبر انقلاب، جمعه چهارم آبان ۱۴۰۳، با حضور در دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ضمن ابلاغ سلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این جنبش مقاومت، مراتب تبریک و تسلیت ایشان را به مناسبت شهادت فرمانده مجاهد فلسطینی و رئیس دفتر سیاسی حماس، یحیی السّنوار، به نماینده‌ی این جنبش در تهران ابراز کردند.

فرزندان رهبر انقلاب در این دیدار، ضمن ابلاغ سلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مراتب تبریک و تسلیت ایشان را به مناسبت شهادت آقای یحیی السّنوار به نماینده‌ی حماس در تهران اعلام کردند.

ایشان در این دیدار، همچنین با اشاره به تصریح اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای کمک به مردم فلسطین و لبنان، به تشریح کمک‌های مردمی ملّت ایران پرداختند و پویش ملّی «ایران همدل» را نمونه‌ای از این کمک‌ها برای همراهی با رزمندگان و مردم مقاوم فلسطین و لبنان اعلام کردند.

نماینده‌ی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تشکّر از پشتیبانی‌های مردم و دولت ایران از مقاومت، به حمایت‌های ویژه‌ی رهبر انقلاب اسلامی اشاره و از این حمایت‌ها تشکّر کرد و از فرزندان رهبر انقلاب خواست تا سلام گرم رزمندگان مقاومت در فلسطین و غزّه را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برسانند.

* در رهبری مقاومت احساس خلأ وجود ندارد

آقای خالد قدومی، نماینده‌ی جنبش حماس در تهران، با تشریح وضعیّت رهبری مقاومت فلسطین پس از شهادت شهید سنوار، اظهار داشت: ایشان، در دوران حیات و پیش از شهادتش، سازوکاری را برای رهبری مقاومت طرّاحی کرده بود تا در صورت نبودنش، کار گره نخورد. الان هم کار بر طبق همان روال در حال انجام هست. این ابتکار توسّط خود ایشان صورت گرفته بود و الان هم با وجود شهادت ایشان، خلأیی در رهبری مقاومت احساس نمی‌شود.

نماینده‌ی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران، در ادامه افزود: اکنون هرچند رهبران شناخته‌شده‌ی مقاومت در لبنان و فلسطین به شهادت رسیده‌اند، امّا کار توسّط لایه‌ی دیگری از مسئولان و فرماندهان جلو می‌رود که اتّفاقاً برای رژیم صهیونی هم شناخته‌شده نیستند و همین برای رژیم به یک بحران تبدیل شده هست. الان می‌بینید که نیروهای حزب‌الله چطور در میدان رزم عمل می‌کنند و فشار بر رژیم را تشدید کرده‌اند. حیفا در مناطق مرکزی‌تر اراضی اشغالی هم مثل کریات‌شمونه در نزدیکی مرز، زیر ضربات رزمندگان مقاومت قرار گرفته هست.

قدومی با اشاره به اینکه در نوار غزّه هم سازمان رزم حماس زنده و فعّال هست، افزود: عملیّات چندی قبل جبالیا که در شمال نوار غزّه انجام و موجب هلاکت تعدادی از نظامیان رژیم صهیونی شد، توسّط بخشی از نیروهای مقاومت انجام گرفت که بعد از عملیّات طوفان‌الاقصیٰ جذب سازمان رزم مقاومت شده‌اند.

* دشمن در دشمنی هیچ جنبه‌ی انسانی را رعایت نمی‌کند

آقای قدومی با اشاره به پیگیری‌های مقاومت برای کاهش رنج و آلام مردم در نوار غزّه گفت: مقاومت علاوه بر میدان نبرد، در سایر عرصه‌ها هم همه‌ی توان دیپلماتیک و سیاسی خود را به میدان آورده تا در حدّ توان، بتواند مشکلات مردم را حل کند.

نماینده‌ی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران، همچنین با اشاره به وضعیّت نابسامان انسانی در نوار غزّه، گفت: گذرگاه رفح کاملاً مسدود هست و کمک‌های بشردوستانه و انسانی صرفاً از طریق دو گذرگاهی که توسّط رژیم کنترل می‌شوند به نوار غزّه می‌رسند که آن هم به‌شدّت ناکافی هست. نیازهای روزانه‌ی مردم، پیش از جنگ، توسّط هزار کامیون و تریلی در روز تأمین می‌شد که این عدد در حال حاضر و وضعیّت جنگی منطقه به چهل کامیون رسیده هست.

آقای قدومی گفت: هرچند مردم صابر و ثابت‌قدم هستند امّا از نظر شرایط زندگی و وضعیّت انسانی، اوضاع بسیار سنگین هست. دشمن در دشمنیِ خود هیچ جنبه‌ی انسانی، قانونی و سیاسی‌ای را رعایت نمی‌کند و همه‌ی زیرساخت‌های شهری را هم تخریب کرده هست. اصولاً عملیّات طوفان‌الاقصیٰ نیز به همین دلایل انجام گرفت.

نماینده‌ی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران، در بخش دیگری از این دیدار، با اشاره به نگاه ضدّانسانی مسئولان رژیم صهیونی در راستای انسانیّت‌زدایی از دیگر انسان‌ها گفت: مسئولان رژیم در ته دل خودشان واقعاً به این اعتقاد دارند که خداوند در انسانِ صهیونیست حلول کرده و به همین دلیل فقط صهیونیست‌ها انسانند و دیگر انسان‌ها مادون صهیونیسم قرار دارند!

* عصر آمریکا تمام شده هست

آقای قدومی همچنین با اشاره به بعضی اخباری که درباره‌ی مذاکرات آتش‌بس از سوی مقامات آمریکایی عنوان شده هست گفت: وزیر امور خارجه‌ی آمریکا، با خرسندی از شهادت شهید سنوار، گفته هست تا وقتی سنوار بود امکان توافق نبود و الان می‌توانیم توافق کنیم. او نمی‌داند که سنوار زنده بود و هنوز هم زنده هست. آمریکایی‌ها تصوّر می‌کنند که الان فرصت خوبی برای محو کردن مقاومت هست، ولی به امید خدا این اتّفاق نخواهد افتاد. عصر آمریکا تمام شده هست.

آقای قدومی، در پایان این دیدار، با تشکّر از حضور فرزندان رهبر انقلاب در دفتر نمایندگی جنبش حماس در تهران، گفت: عمر دشمن کم شده و نابودی او نزدیک هست. این جنایت‌ها هم ناشی از بحرانی هست که از این ناحیه بر دشمن وارد شده هست. ما هم با یاری خداوند در میدان هستیم و خواهیم ماند. خداوند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را حفظ کند. سلام گرم رزمندگان مقاومت در فلسطین و غزّه را به ایشان برسانید.

فرزندان رهبر انقلاب، در پایان این دیدار، دفتر یادبود جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران را امضا کردند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید