حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را در آریزونا قطع کردند

حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را در آریزونا قطع کردند



گروهی از معترضان حامی فلسطین روز جمعه سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ایالت آریزونا را قطع کردند و خواستار پایان دادن به خشونت ها در نوار غزه شدند.

  • آهن پرایس

به گزارش مجاهدت از مشرق از “آناتولی”, در حالی که بایدن در جریان سخنرانی در جامعه سرخپوستان رودخانه گیلا در آریزونا رسماً به خاطر نقش آمریکا در سیستم مدارس شبانه روزی بومیان آمریکا عذرخواهی می کرد، یک معترض فریاد زد: “آیا از مردم غزه نیز عذرخواهی می کنید؟ “

تعداد دیگری از معترضان فریاد زدند:”فلسطین باید آزاد شود! “

رئیس جمهور آمریکا درحالی که به یک زن اجازه داد تا صحبت کند، گفت که او موافق است که خشونت در منطقه باید پایان یابد.

او گفت: ” تعداد زیادی از مردم بی گناه کشته شده اند و این امر باید متوقف شود. “

رژیم اسرائیل از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) و در پی ناکامی در عملیات طوفان الاقصی از سوی گروههای مقاومت فلسطینی به رهبری حماس، جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار، بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده‌اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری درباره ضرورت جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

حملات رژیم اشغالگر قدس با حمایت‌های نظامی و امنیتی واشنگتن، تاکنون بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه به شهادت بیش از ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر منجر شده است و همچنین ۹۹ هزار و ۵۴۶ نفر مجروح شده‌اند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید