پدافند غیرعامل به دنبال کاهش آسیب پذیری در هنگام بحران با رویکرد اقدامات غیرنظامی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان صبح شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات دبیرستان رحمت الله قدس سمنان اظهار داشت: «آموزش» اصولی‌ترین رکن و رویکرد ما در زمینه پدافند غیرعامل در استان سمنان هست.

وی با بیان اینکه آموزش در سطح مدارس، محله‌ها و خانواده‌ها به صورت جدی و به عنوان یک راهبرد دنبال می‌شود، افزود: ملاک و معیار ما در حوزه پدافند غیرعامل تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی هست.

استاندار سمنان با بیان اینکه پدافند غیرعامل به دنبال کاهش آسیب پذیری در هنگام بحران با رویکرد اقدامات غیرنظامی هست، بیان کرد: مدارس در این زمینه بسیار اهمیت دارند و باید برنامه ریزی مدونی که در استان صورت گرفته، به درستی اجرایی شود.

هاشمی با بیان اینکه حساسیت‌هایی در حوزه‌های مختلف و ابعاد و لایه‌های متعدد پدافند غیرعامل در استان سمنان وجود دارد، ابراز کرد: علیرغم تمام این مسائل، اقدامات بسیار موفقی در استان در زمینه پدافند غیرعامل در این استان صورت گرفته که جای تقدیر از دست اندرکاران دارد.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر آمادگی داریم تا مانور فعالیت خبازی‌ها با سوخت دوم در شرایط و موارد اضطرار را در سطح استان به مرحله اجرا دربیاوریم، تاکید کرد: بحث پایش تصویری و خود مراقبتی از دیگر مواردی هست که در حوزه پدافند غیرعامل حائز اهمیت بوده و به صورت جدی در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید