به صورت عاشق سالک و با شجاعت خاصی در راه خداوند با عزت و با وقار سر به بالین خاک بگذارید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علیرضا امامی یگانه»، سی ام شهریور ۱۳۴۸، در شهرستان اردبیل، چشم به جهان گشود. پدرش مرتضی، کارمند آموزش و پرورش بود و مادرش سیاره نام داشت. دانش آموز چهارم متوسطه در رشته علوم تجربی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم بهمن ۱۳۶۶، در ماووت عراق و در عملیات بیت المقدس ۲ به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه برجا ماند و بیست و سوم مهر ۱۳۷۱، پس از تفحص در گلزار شهدای علی آباد اردبیل به خاک سپرده شد.
 
در فرازی از وصیت نامه شهید علیرضا امامی یگانه می خوانیم:
 
دوستان متعهد و مسئول، نیاز‌های اجتماعی ایجاب می‌کند که همیشه در حال فعالیت و تلاش باشیم، مکر و توطئه‌های دشمنان اسلام و جوامع اسلامی باعث گردیده تا ما خود را از بیکاری‌ها و سستی‌ها بیرون بکشیم و، چون ستاره‌هایی مشتعل در تاریکی‌های آسمان تیره قرار گیریم؛ و حتماً می‌دانید که وظیفه شمع‌ها سوختن هست و هر چقدر که با هم باشند روشنایی‌هایشان بیشتر شده و خیره کننده چشم می‌شوند.
نمی‌دانم متوجه این مطلب شد‌اید که حقیر زمانی از صحبت در جمع و از خود جمع دوری می‌جستم، اما چه شده که حالا به حفظ جمع توصیه می‌کنم. آری علتش زیاد و از حوصله این ورق خارج هست ولی بدانید حتماً حرکتی هست مسئولیت دار و یک تحولی از طرف شما دوستان عزیز که شاید خودتان بر این مسئله از من واقف‌تر باشید. آنچه از شما انتظار هست انتظار و باز خواست من نیست. حریت و آزادی شما به عبارتی لیاقت‌های شما ایجاب می‌کند که برای مردن بستر را انتخاب نکنید. بسوزید و با سوختن، دیگران را راهنمایی کنید. سرانجام به صورت عاشق سالک و با شجاعت خاصی در راه خداوند با عزت و با وقار سر به بالین خاک بگذارید.
 
 تفکر و تعقل از یادتان نرود و حداقل در یک شبانه روز نیم ساعت به مسئولیت و اعمال خود و به مرگ فکر کنید و دقایقی هم به سوگ خود بنشینید.
 
برادران عزیز سعی کنید خودتان را با خزانه‌های نهفته و ذخیره‌های سستی ناپذیر تربیت کنید. تحقیق در مطالب علمی بدون در نظر گرفتن شخصیت‌ها را ملازم باشید، با ناتراشیده‌ها مرافقت و موافقت نکنید، از آنچه که در پیرامونش مطلع هستید صحبت نکنید و مباحثه‌هایتان را بر روی مسایل علمی و معنوی کنار نگذارید.
 
 التماس عاجزانه دارم که مرا دعا کنید تا اینکه به آنچه می‌گوییم عمل کنیم. شما را خداوند بزرگ در انجام اوامر یاری کند که با بزرگوار ساختن خودتان در روز قیامت  شافع حقیر باشید که بسیار به شما و دعا‌های شما محتاج هستم.  
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید