مداحان از جانفشانی قهرمانان امنیت کشور قدردانی کردند

مداحان از جانفشانی قهرمانان امنیت کشور قدردانی کردند


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ دفاع‌پرس، خانه مداحان اهل بیت (ع) در محکومیت شکست ذلت‌بار رژیم صهیونیستی و تجلیل از نیرو‌های قهرمان نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر هست:

«بسم الله الرحمن الرحیم فَلَمۡ تَقۡتُلُوهُمۡ وَلَٰکِنَّ ٱللَّهَ قَتَلَهُمۡۚ وَمَا رَمَیۡتَ إِذۡ رَمَیۡتَ وَلَٰکِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ وَلِیُبۡلِیَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ مِنۡهُ بَلَآءً حَسَنًاۚ إِنَّ ٱللَّهَ سَمِیعٌ عَلِیمࣱ

رژیم صهیونیستی که در آتش کشتار وحشیانه مردم بی دفاع غزه و ایستادگی حزب‌الله در لبنان، به بند کشیده شده، اکنون به‌دنبال راه گریزی از این مهلکه هست، اما مقاومت ملت‌های مسلمان منطقه و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران، روزبه‌روز ذلت و حقارت بیشتری را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

امروز، به یُمن درایت و هدایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ایستادگی و رشادت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، به‌ویژه دلیرمردان نیروی پدافند هوایی ارتش، دشمنان ملت ایران در برابر اراده استوار و پولادین جبهه مقاومت و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به حضیض ناامیدی و شکست فرو رفته‌اند. بی شک این پیروزی‌ها نشانگر وعده‌الهی در نابودی ظلم و پیروزی حق بر باطل هست و بی‌تردید، آینده‌ای روشن و عزتی پایدار در انتظار جبهه عظیم مقاومت و تمامی ملت‌های مظلوم منطقه خواهد بود.

ما، مداحان اهل بیت علیهم‌السلام از جانفشانی‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه قهرمانان عرصه امنیت و پایداری، صمیمانه تقدیر می‌کنیم و اعلام می‌داریم که همواره در کنار این مدافعان جان‌برکف و حامی استواری برای ملت و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید