محکومیت جنایت گروهک جیش‌الظلم در حمله به گوهرکوه

محکومیت جنایت گروهک جیش‌الظلم در حمله به گوهرکوه


به گزارش نوید شاهد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی جنایت گروهک جیش‌الظلم در حمله به کارکنان خدوم و شجاع انتظامی و حافظان امنیت در گوهرکوه شهرستان تفتان را محکوم کرد.

محکومیت جنایت گروهک جیش‌الظلم در حمله به گوهرکوه

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بار دیگر دستان پلید سفاکین جنایتکار گروهک مزدور جیش‌الظلم به خون جمعی از کارکنان شجاع و خدوم انتظامی و حافظان امنیت کشور آلوده گردید.

جنایت‌های این گروهک تروریستی در انجام ترور‌های ناجوانمردانه بر کسی پوشیده نیست و مهر تاییدی است بر توطئه‌های طراحی شده توسط استکبار و صهیونیسم بین‌المللی علیه امنیت کشور سربلند ایران اسلامی.

مقارن شدن عملیات تروریستی روز گذشته جیش‌الظلم در شرق کشور با تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به تمامیت ارضی کشور، پادویی این گروهک تروریستی را برای صهیونیست‌ها روایت کرده و تحرکات اخیرشان در شرق کشور به خوبی نشان می‌دهد این گروهک درحال تکمیل پازل صهیونیست‌ها جهت خیال خام استفاده از اهرم فشار برای آسیب زدن به میهن اسلامی است.

یقینا ملت شریف ایران آگاهند که به فضل الهی آحاد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارکنان امنیت‌آفرین انتظامی در نقاط مرزی میهن عزیزمان هوشیارانه و هوشمندانه در عرصه مأموریت‌های خطیر خود مستحکم تا پای جان ایستاده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد آسیب و خدشه‌ای به نعمت امنیت و آرامش پایدار و مثال‌زدنی ایران اسلامی وارد گردد.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با محکومیت این جنایت تروریستی در شهرستان تفتان این ضایعه غم‌انگیز را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (اروحنا له الفدا)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، خانواده معزز شهدای این جنایت و ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید