سومین دوره «مسابقه ماهی‌گیری خانوادگی جانبازان» برگزار شد

سومین دوره «مسابقه ماهی‌گیری خانواده جانبازان» برگزار شد


«حسن ابوطالبی» مسئول برگزاری سومین دوره از «مسابقه ماهی‌گیری خانوادگی جانبازان» در گفت‌وگو با خبرنگار نوید شاهد بیان کرد: پس از مکان‌یابی قبلی در جاده 3000 و شناسایی مجموعه سردار جنگل به عنوان یکی از مراکز پرورش ماهی که امکانات نسبتا مناسبی را برای برگزاری مسابقه داشت در نخستین روز از آبان‌ماه 1403 مسابقه ماهیگیری در این محل برگزار شد.

سومین دوره «مسابقه ماهی‌گیری خانواده جانبازان» برگزار شد

وی افزود: ابتدا مقرر بود مسابقه در دو کلاس مبتدی و نسبتا حرفه‌ای برگزار شود، اما ترجیح داده شد که هر شخص تسلط بیشتری بر ماهیگیری دارد با یک نفر مبتدی به صورت یک تیم در خط قرار گیرند، تا افراد مبتدی بتوانند آشنایی لازم را با این رشته پیدا کنند.

ابوطالبی با اشاره به اینکه در روز نخست 18 تیم دو نفره تشکیل و در سه نوبت در خط قرار گرفتند، گفت:  در نخستین روز ماهیگیری آقایان «ابراهیم بانی» و «یحیی عسگری پور» از آمل با مجموع وزن ۱۲۰/۳ گرم موفق به کسب رتبه اول شد. آقایان «حسین مهر آیین» و «موسی محمدی» از تهران با مجموع وزن ۲۹۰۰ گرم رتبه دوم را کسب کردند و رتبه سوم به آقایان «وجیه هللا حمزه پور» و «مهدی گدازگر» با مجموع وزن ۷۸۰/۲ گرم اهدا شد.

جانبازان قطع نخاعی دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دومین روز از این دوره مسابقات به رشته کستینگ (پرتاب نخ و سرب) اختصاص یافت که در هتل کوثر رامسر در فضایی نسبتا مناسب برگزار شد.

وی درباره نتایج این مسابقه توضیح داد: در کلاس اول؛ « مهدی میرزایی» از کرج طول ۵۷ متر در جایگاه نخست، «عبدالله حاتمی» از مازندران ۵۵ متر در جایگاه دوم و «غلامرضا سلامی» از ملایر ۴۵ متر در جایگاه سوم قرار گرفتند. همچنین در کلاس دوم به ترتیت «سید جواد شرفی» از تهران ۴۰ متر، «سیاوش امامی» از کرمانشاه ۵ متر به عنوان نفر اول و دوم انتخاب شدند. شایان ذکر است که این مسابقات در دو قوس نزولی سرما و صعودی بارندگی برگزار گردید، که در عین آنکه تا حدودی باعث زحمت شرکت کنندگان شد، اما لذت خود را داشت.

ابوطالبی درباره اتفاقات جالبی که در این دوره از مسابقات رخ داد اظهار کرد: پدیده جالب این مسابقه موفقیت ماهیگیر کوچک آفای «یحیی رام مهربانی» بود که به همراه پدر جانباز خود، در تمامی برنامه‌های گذشته ماهیگیری شرکت نموده است که موفق شد ماهی ۷۸۰ گرمی صید نماید و موجب خوشحالی و تشویق همه شرکت کنندگان را فراهم آورد. جایزه این مرد ماهیگیر کوچک به عهده انجمن ماهیگیری جانبازان کشور خواهد بود.

مسئول برگزاری سومین دوره از «مسابقه ماهی‌گیری خانوادگی جانبازان» گفت: ماهی‌های صید شده به علاوه ماهی‌های حوضچه محل ماهی گیری پس از تخلیه پاک، شسته و بسته بندی شده و هنگام خروج مهمانان به هر خانوادگی دو ماهی تقدیم شد.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور آقای «خلعتبری» رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران رامسر، آقای «هاشمی» معاون فرماندار، آقای «نعمتی» معاون سیاسی فرماندار، آقای «دوست حسینی» رئیس مدیر محترم هتل کوثر، جانبازان و خانواده‌های محترم آنان برگزار و طی این مراسم از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید