امیر رحیم‌زاده: دلاورمردان پدافند هوایی با عزمی راسخ‌تر از حریم هوایی کشور دفاع می‌کنند

امیر سرتیپ رحیم زاده شهادت چهار تن از کارکنان پدافند هوایی ارتش را تسلیت گفت


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با صدور پیامی شهادت چهار تن از کارکنان پدافند هوایی ارتش در پی اقدام مذبوحانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون»

شهادت هنر مردان خداست و دلاورمردان پدافند هوایی که در سنگر آبرو و شرف و دفاع از آسمان میهن اسلامی، با انجام وظیفه سربازی خود سر از پا نمی‌شناسند، همواره آماده نثار جان خود در راه دین و حفظ امنیت و آرامش ملت قهرمان کشور عزیزمان می‌باشند.

اطمینان دارم شهادت چهار تن از عزیزانمان در مقابله با تهاجم هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی، عزم و اراده دلاورمردان پدافند هوایی در دفاع از حریم هوایی کشورمان را دوچندان نموده و همرزمان شجاع، مؤمن و متعهد در یگان‌های پدافند هوایی سراسر کشور، به برکت خون پاک شهیدان و در ادامه این مسیر نورانی، با اقتدار و آمادگی کامل، در انجام مأموریت خطیر خود مجاهدانه کوشا خواهند بود.

اینجانب شهادت همسنگران عزیزم شهیدان «حمزه جهاندیده»، «محمد مهدی شاهرخی‌فر»، «سجاد منصوری» و «مهدی نقوی» را به فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، ملت قهرمان ایران، خانواده معظم شهیدان و فرماندهان و همرزمان پدافند هوایی خود تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور
سرتیپ ستاد قادر رحیم‌زاده

انتهای پیام/ 271

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید