فرمانده سابق صهیونیستی: حزب‌الله همچنان قدرتمند است

فرمانده سابق صهیونیستی: حزب‌الله همچنان قدرتمند است



یک فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با اشاره به توانمندی‌های جنبش حزب‌الله تأکید کرد که این جنبش همچنان از توان موشکی برخوردار است.

  • آهن پرایس

به گزارش مجاهدت از مشرق به نقل از پایگاه خبری «العهد»، سرتیپ «ایلان بیتون» فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت که حزب‌الله همچنان از قدرت اصلی خود برخوردار است.

وی با اشاره به توان موشکی حزب‌الله گفت: حزب‌الله نه تنها تهدیدی برای ساکنان شمال (فلسطین اشغالی) بلکه تهدیدی برای کل اسرائیل است.

بیتون تصریح کرد: حزب‌الله به دنبال جنگ فرسایشی بلندمدت با اسرائیل از طریق تغییر شیوه‌هاست؛ به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شمال یک روال صبحگاهی پر تنش است که حزب‌الله با هوشمندی زیاد آن را مدیریت می‌کند و سرعت، مکان‌ها و تعداد موشک‌ها را تغییر می‌دهد.

از سوی دیگر سرلشکر «اسرائیل زیو» از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته گفت: حزب‌الله با وجود ضرباتی که متحمل شده، توانسته خود را بازیابی کند و به وضعیت عادی بازگردد.

در همین ارتباط «عبدالباری عطوان» روزنامه نگار فلسطینی امروز دوشنبه در مطلبی در روزنامه رای الیوم با اشاره به تشدید حملات مقاومت اسلامی لبنان به سرزمین های اشغالی نوشت: حزب الله به شهرک نشینان صهیونیست در ۲۵ شهرک شمال فلسطین اشغالی دستور داد «تاکید می‌کنم دستور داد نه هشدار»، که بی درنگ این شهرک ها را تخلیه کنند، زیرا اهداف نظامی مشروع یگان موشکی و پهپادی حزب الله هستند؛ این امر در تاریخ درگیری عربی- صهیونیستی بی سابقه و واکنشی است به تحرکات دشمن برای انتقال جنگ به لبنان؛ مشابه آنچه در غزه از زمان «طوفان الاقصی» در یکسال قبل رخ داد و این، مقدمه عملیات نیروهای رضوان حزب الله و آزادی آن مناطق است.

عطوان ادامه داد: این دستورات حزب الله به شهرک نشینان برای تخلیه، به مثابه مقابله به مثل با اقدامات ارتش اشغالگر و درخواست آن از لبنانی ها و ساکنان غزه برای تخلیه روستاها و شهرک ها و اردوگاه ها قبل از بمباران و شهید و زخمی کردن صدها و بلکه هزاران نفر از ساکنان بی دفاع است و جالب اینکه اشغالگران، دَم از جان غیرنظامیان و پایبندی به قوانین بین المللی می‌زنند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه ۲ هزار و ۶۷۲ شهید و ۱۲ هزار و ۴۶۸ زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل تجاوز اشغالگران؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید