اجلاسیه شهدای دانش آموزی استان اصفهان فردا برگزار می‌شود

اجلاسیه شهدای دانش آموزی استان اصفهان فردا برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «حسین رجب‌پور» مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و مسئول کمیته دانش‌آموزی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان پیرامون اجلاسیه شهدای دانش آموزی اظهار داشت: اجلاسیه شهدای دانش آموزی استان اصفهان ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ مصادف با سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال هنرستان ابوذر به عنوان مدرسه شاخص استان انتخاب شد این هنرستان محل تحصیل بیش از ۱۰۰ دانش آموز شهید از جمله شهید مهرداد عزیزاللهی بوده هست. اجلاسیه شهدای دانش آموزی استان از ساعت ۸ صبح به صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

رجب‌پور در راستای اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی ادامه داد: اعزام دانش آموزان از مناطق جنگی به عنوان راهیان نور از روز ۹ آبان ماه انجام خواهد شد که ابتدا هفت دستگاه از دانش‌آموزان دختر و از ۱۱ آذر ماه دانش آموزان پسر به این مناطق اعزام خواهند شد. انشالله حدود ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان استان را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهیم کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیرامون برگزاری مجمع عالی همفکری بسیج دانش آموزی خبر داد: روز ۱۰ آبان ماه مجمع عالی همفکری بسیج دانش آموزی با عنوان مجمع همفکری علوی و فاطمی برگزار خواهد شد که در این برنامه از ۸۶ نفر از دانش‌آموزان نخبه سراسر استان دعوت می‌شود تا در این مجمع حضور داشته باشند و این نخبگان را در کارگروه‌های چهارگانه تقسیم خواهیم کرد و مباحثی را مطرح می‌کنیم تا نخبگان نظرات خودشان را در خصوص این مباحث مطرح کنند.

وی ادامه داد: روز ۱۱ آبان ماه دانش آموزان بسیجی در میعادگاه‌های نماز جمعه حضور خواهند یافت و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه هم در مرکز استان و هم در سایر شهرستان‌ها فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی یا بعضی از دانش آموزها خواهند بود.

رجب‌پور بیان داشت: روز ۱۲ آبان ماه هم که یک روز قبل از برگزاری راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هست در سراسر استان برنامه‌های مختلفی تحت عنوان بصیرت افزایی و جلسات بزرگداشت بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود. همچنین تعدادی از دانش آموزان محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب خواهند شد. روز ۱۳ آبان هم انشالله همه دانش آموزان بسیجی و سایر تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: نمایشگاهی در راستای بزرگداشت شهدای دانش آموز غزه برپا کرده‌ایم که با توجه به تعدد برنامه‌ها بعد از ۱۳ آبان ماه در مدرسه صدر ناحیه ۵ برگزار خواهد شد و سایر مدارس هم از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید