ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت دینی و اجتماعی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت آب منطقه‌ای قزوین با حضور «محمد شهرابی فراهانی» مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین، جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از مدیران، همکاران و ایثارگران شاغل و بازنشسته شرکت آب منطقه‌ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

محمد شهرابی فراهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ضمن تسلیت شهادت شهدای مقاومت و شهدای فراجا و نیروی انتظامی طی روز‌های اخیر اظهار داشت: آب و برق دو کالای مهم، استراتژیک و حیاتی در زندگی هست.

وی افزود: وزارت نیرو یک مجموعه خدمت رسان هست و دو کار اساسی تامین آب و برق را در ماموریت خود دارد، اما در کنار این امور زیربنایی در کار‌های فرهنگی نیز پیشگام هستیم تا در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مؤثری را ایفا نماییم، لذا از دیرباز برنامه‌های بسیار ارزنده و خوبی در جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته هست.

شهرابی فراهانی در خصوص جامعه ایثارگری در وزارت نیرو اذعان داشت: در مجموعه وزارت نیرو قریب به ۱۷۰ هزار نفر نیرو جهت تامین آب و برق مستمر و پایدار، در حال خدمت رسانی می‌باشند که ۳۱ هزار نفر آنها ایثارگر از سطوح مختلف هستند و ۵۳۰ شهید نیز از مجموعه وزارت نیرو تقدیم این انقلاب شده هست.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: یکی از وظایفی که مشاور امور ایثارگران در شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان‌ها بر عهده دارد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هست.

وی ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و قدردانی از خانواده شهدا یک رسالت اخلاقی و دینی هست که موجب تقویت انگیزه در نیرو‌ها نیز می‌شود، لذا باید نامشان گرامی داشته شود و یاد کردن از آنها در مناسبت‌های گوناگون نهادینه و پایدار گردد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید