شادی دانش‌آموزان با «شاد متفاوت»! + فیلم

شادی دانش‌آموزان با «شاد متفاوت»! + فیلم


خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: این روزها شبکه آموزشی دانش‌‌آموزان که با عنوان «شاد» شناخته می‌شود، به پرخبرترین موضوعات آموزشی تبدیل شده است. جدا از کلی مصاحبه و گزارش، طنزهای زیادی هم برای این شبکه آموزشی ساخته شده است.

اما این بار یک مجموعه طنز دانش‌آموزی با عنوان «شاد» ایجاد شده است. این برنامه به همت مهراد (مرکز هنر، رسانه و ارتباطات دانش‌آموزی) تهیه می‌شود و اجرای آن بر عهده سجاد اسماعیلی کمدین نوجوان کشور است.

سجاد اسماعیلی را به خاطر دارید؟ سجاد اسماعیلی نوجوان ۱۵ ساله یزدی است که در برنامه عصر جدید به اجرای استندآپ کمدی پرداخت و بسیار ماهرانه دستگاه تعلیم و تربیت را نقد کرد؛ او ابتدا به شبکه دانش‌آموزی شاد اشاره کرد و نمره 20 در کارنامه دانش‌آموزان را بعد از امتحان مجازی به چالش کشاند و پس از آن به سراغ «3ـ3ـ6» رفت و ماجرای ایجاد پایه ششم و حذف عنوان دوره راهنمایی را مطرح کرد.

در آستانه شب یلدا اولین مجموعه طنز دانش‌آموزی کشور با عنوان شاد پخش شد؛ مخاطبان برنامه طنز شاد، دانش‌آموزان، والدین، متولیان آموزشی و تربیتی کشور خواهند بود. 

 پرداختن به مسائل مرتبط با حوزه دانش آموزان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی تربیتی نیز از جمله موضوعات و مواردی است که در این مجموعه کمدی به آن پرداخته خواهد شد.

مجموعه شاد قرار است هر هفته پنجشنبه‌ها رأس ساعت ۲۱ در بستر فضای مجازی منتشر شود و بستر انتشار آن نیز در صفحات فعال آینده سازان در شبکه‌های اجتماعی مختلف است که آدرس آن @ayandehsazaan خواهد بود.

انتهای پیام/





منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید