انتشار زندگینامه خودنوشت شهید سلیمانی/ اهدای جایزه بین المللی «ایثار شهید سلیمانی» به شخصیت برجسته‌ای از مقاومت

انتشار زندگینامه خودنوشت شهید سلیمانی/ اهدای جایزه بین المللی «ایثار شهید سلیمانی» به شخصیت برجسته‌ای از مقاومت


انتشار زندگینامه خودنوشت شهید سلیمانی/ اهدای جایزه بین المللی ایثار شهید سلیمانی به شخصیت برجسته‌ای از مقاومتبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست خبری اعلام برنامه‌های بنیاد حفظ و نشر آثار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور حسین امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی امروز (یکشنبه) برگزار شد.

امیرعبداللهیان در این مراسم اظهار داشت: همچنان انتقام سخت در دستور کار جدی قرار دارد و در زمان خود و به شیوه مناسب انجام خواهد شد، اگرچه چند سیلی مردمی و مقتدرانه نظامی تا پیش از این به گوش متجاوزین و دولت تروریست آمریکا زده شده است.

وی با اشاره به اقدامات قضایی و حقوقی پیگیری شده تا به امروز گفت: تاکنون به شش کشور نیابت قضایی داده شده و به جدیت دنبال موضوع هستند، در تکمیل کامل و دقیق پرنده شهادت، متهمین اصلی آمریکایی از ۴۵ به ۴۸ تن افزایش پیدا کرده‌اند. امیدواریم به زودی شاهد صدور حکم و اقدامات تاثیرگذار قضایی باشیم.

سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی به برگزاری اولین جایزه بین‌المللی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: جایزه ایثار شهید سلیمانی در سطح بین‌المللی به شخصیتی تعلق می‌گیرد که تراز مقاومت باشد. این جایزه در ویژه‌برنامه سالگرد شهید سلیمانی اهدا خواهد شد و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.

وی از انتشار زندگینامه خودنوشته سردار سلیمانی از سوی بنیاد شهید سلیمانی خبر داد و افزود: از اقدامات داخلی خاص سالگرد، ذکر خاطرات و تاریخ مستند زندگی سردار سلیمانی با توجه به اصلی‌ترین وظیفه این بنیاد در ارتباط با حفظ و جلوگیری از تحریف مکتب سلیمانی است؛ لذا اولین زندگینامه خودنوشت سردار با عنوان «از چیزی نمی‌ترسیدم» شامل خاطرات وی از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۵۷ منتشر می‌شود که این اثر به هفت زبان ترجمه شده و نسخه فارسی آن به همراه دستخط شهید تهیه شده است.

ادامه دارد…



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید