تربیت شهدای آینده ادای دین به حاج قاسم‌هاست

تربیت شهدای آینده ادای دین به حاج قاسم‌هاست



حجت‌الاسلام آبیار: تربیت شهدای آینده ادای دین به حاج قاسم‌هاست

به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از مشرق، حجت‌لاسلام رضا آبیار در نخستین سالگرد علمدار سپاه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهدا ستاره‌هایی هستند که بویژه در آخر الزمان می‌توان راه را با نگاه به آنان پیدا کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی از جمله انسان‌های وارسته ‌است که با سیره و سلوک خود ثابت کردند علی‌وار زیستن و تا نزدیکی قله انسان کامل رسیدن افسانه نیست.

این جانباز و مدافع حرم حضرت زینب(س) تصریح کرد: با عمل به سیره شهید سلیمانی قادر خواهیم بود خود، فرزندان و خانواده را به ساحل آرامش و عاقبت به خیری برسانیم.

حجت‌الاسلام آبیار ادامه داد: از سنت‌های این شهید والامقام در ورود به هر شهری حضور در گلزار شهدا و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بود.

وی اضافه کرد: اخلاص و توجه به نماز اول وقت دو ویژگی برجسته حاج قاسم سلیمانی و از رموز تبدیل شدن این شهید به مکتبی انسان‌ساز است.

این مدافع حرم تاکید کرد: رعایت شعائر الهی بویژه حق الناس از مولفه‌های عزت یافتن حاج قاسم سلیمانی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام آبیار خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی کم حجاب و با حجاب را تحسین می‌کرد تا محجبه‌ها حجاب خود را حفظ و کمک‌ کار تقویت فرهنگ چادر در جامعه باشند و کم حجاب‌ها نیز به این مسیر گرایش یابند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها بویژه امروزه در آخر الزمان می‌توانند با شناخت، عمل به مکتب سلیمانی و تربیت شهدای آینده دین خود را به حاج قاسم‌ها ادا کنند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید