مادرانه زنان تهرانی در سوگ شهادت کودکان فلسطینی/ فرزندان خود را برای مبارزه با اسرائیل آماده می‌کنیم+ تصاویر

مادرانه زنان تهرانی در سوگ شهادت کودکان فلسطینی/ فرزندان خود را برای مبارزه با اسرائیل آماده می‌کنیم+ تصاویر


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بیش از ۱۰ روز است که رسانه‌های جهان جنگ تمام عیار را مخابره می‌کنند که به شهادت بیش از ۶۰ کودک در پرتراکم‌ترین نقطه زمین از تعداد شهروندان منجر شده است. فلسطین نام این سرزمین هزارپاره با خون و حمله و موشک گره خورده و این ایام با شهادت زنان و کودکانش، با حملات شبانه روزی رژیم صهیونیستی و صحنه‌های دلخراشی که دل هر انسانی را به درد می‌آورد. در بسیاری از کشور‌های تجمعات اعتراض آمیزی به ۷۰ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم علیه غیرنظامیان و ساکنان واقعی سرزمین قدس برگزار شده است و مردم جهان به این کشتار بی رحمانه واکنش نشان داده‌اند. در این میان چهره‌های شناخته شده بین المللی از جمله بازیگران و هنرمندان زیادی به حمایت از مردم فلسطین دست به انتشار تصاویر و فیلم کشتار مردم غزه پرداختند.

مادرانه زنان تهرانی در سوگ شهادت کودکان فلسطینی/ فرزندان خود را برای مبارزه با اسرائیل آماده می‌کنیم+ تصاویر

در ایران نیز مردم در شهر‌های مختلف در تجمعات کوچکی اعتراض خود را نسبت به حملات اسرائیل نشان دادند. در یکی از این تجمعات که روز سه شنبه و با حضور جمعی از دانشجویان در میدان فلسطین تهران برگزار شد، تجمع کنندگان به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و حملات چند روز اخیر این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه و فلسطین نسبت به این جنایت بی رحمانه اعتراض کردند.

تعدادی از زنان که با فرزندان کودک و خردسال خود و با وجود گرمای هوا در این تجمع حضور یافتند دلیل شرکت در این تجمع را همراهی و همدلی با مردم فلسطین و حمایت از آنان اعلام کردند.

نجفی ۳۴ ساله یکی از این مادران که به همراه ۲ فرزند کوچک و مادر خود با در دست داشتن تصویی از پرچم فلسطین درباره دلیل حضوش می‌گوید: این کمترین کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم. با دنبال کدن اخبار این چند برای دختر کوچکم سوال شده بود که چه اتفاقی در غزه در حال رخ دادن است، بای او توضیح دادم و گفتم که کمترین کار ما همین حمایت از مردم و کودکان فلسطینی است. ما فرزندان خود را برای روز موعود و مبارزه با رژیم صهیونیستی آماده می‌کنیم. امروز هم در این مکان نماز جماعت برپا شد به امید روزی که در مسجدالاقصی نماز جماعت بخوانیم.

مادرانه زنان تهرانی در سوگ شهادت کودکان فلسطینی/ فرزندان خود را برای مبارزه با اسرائیل آماده می‌کنیم+ تصاویر

این مادر ایرانی بی تفاوتی نسبت به مسئله فلسطین را تهدید جدی دانست و گفت: متاسفانه گویی موضوع فلسطین عادی شده، کمترین کار برای ما همین حضور در تجمعات و فعالیت در فضای مجازی است تا دیگران را نسبت به موضوع فلسطین آگاه و به مدم غزه اعلام کنیم قلبمان با آنهاست و از ما دور نیستند. امیدوارم با حمایت ما و در دوره جدید ریاست جمهوری دولتی س کار بیایید که موضوع محکمتری در قبال فلسطین داشته و به دنبال مذاکره با دشمنان نباشد تا با مبانی محکمتری پشت مظلومان بایستد.

فاطمه ۳۱ هم که با ۲ بچه هفت ساله و یک ساله در این تجمع حضور پیدا کرده در رابطه با حضورش می‌گوید: جدای از بحث مذهبی و اسلامی این جنایت در حق کودکان و زنان جنایت است. قطعا سکوت هیچ کمکی نمی‌کند و حتی تاییدی بر جنایات رژیم صهیونیستی است، ما با حضور به همراه کودکانمان می‌توانیم این سکوت را بشکنیم.

زن دیگری که با کودک در آغوش خود به این تجمع آمده و دانشجوی خارج از کشور است در اد امه حرف‌های فاطمه می‌گوید: وقت آن شده که مردم مقاومت را از روی دوش دولت بردارند و خود به صحنه بیایند. از وقتی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت همواره تظاهرات‌ها با حمایت دولت انجام گرفته است، در واقع تظاهرات را یک مسوولیت دولتی کردیم در صورتی که امروز این مردم باید وارد میدان شوند و از فلسطین دفاع کنند چرا که چشم کشور‌های منطقه با ماست که پشت مظلومیت فلسطین به پا خیزیم.

انتهای پیام/ ۱۴۱



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید