فرماندار: صحت انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان ملایر تایید شد

حضور مردم در انتخابات نمودی از درخشش جمهوریت نظام جمهوری اسلامی بود



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، «قدرت الله ولدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پیرو جلسه مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ملایر، صحت انتخابات شوراهای اسلامی در ۶ شهر تابعه این شهرستان مورد تایید قرار گرفت و آگهی تایید صحت برگزاری انتخابات به اطلاع عموم مردم رسانده شد.

وی باقدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بیان کرد: با وجود تلاش‌ها و دسیسه‌های بی‌شمار دشمنان در ناامید کردن و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات، اما ملت ایران بار دیگر در این عرصه سیاسی حماسه‌ای دیگر خلق کردند و با وجود شرایط کرونایی و دشواری‌های اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، به میدان آمدند و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه انتخابات ۱۴۰۰ بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی در این شهرستان برگزار شد، افزود: مردم با حضور پرشور و مشارکت خود در انتخابات ۲۸ خرداد به عنوان برندگان اصلی انتخابات بودند و دشمنان این بار نیز متحمل شکست و ناکامی سختی شدند.

ولدی ادامه داد: ۲۳۸ هزار و ۴۷۵ نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات برای دادن رای بودند که ۴۴.۵ درصد از واجدان شرایط رای این شهرستان در این دوره از انتخابات مشارکت کردند.

وی بیان کرد: در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان ملایر پنج هزار نفر به صورت مستقیم برعهده داشتند که توسط ۲ هزار نفر پشتیبانی شدند و با محوریت قرار دادن قانون، بی‌طرفی کامل و قانون‌مداری انتخاباتی پرشور، سالم و با نظم و امنیت کامل در این شهرستان برگزار شد.

معاون استاندار همدان با قدردانی از تمامی زحمات و تلاش‌های عوامل اجرایی و دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستان گفت: ۲۹۰ صندوق اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در این شهرستان پیش‌بینی و با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۱۶ شعبه جدید به ۲۱۴ شعبه اخذ رای این شهرستان اضافه شد و تعداد شعب اخذ رای به ۲۳۰ شعبه رسید که از این تعداد ۱۵۵ شعبه ثابت و ۷۵ شعبه نیز سیار بود.

ولدی با بیان اینکه با توجه به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تجهیز شعب اخذ رای به امکانات و لوازم بهداشتی، هیچ مورد خاصی از بیماری کرونا نبود افزود: حضور مردم ملایر در انتخابات ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزود و این حضور یک انتخابات قوی و قانون‌مندی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور و ۱۳۳ کشور دنیا در استان همدان برگزار شد.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید