شوراها از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات استفاده کنند

شوراها از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات استفاده کنند



غلامعلی صادقی روز سه‌شنبه در دیدار با منتخبان شورای ششم شهر مشهد در مجتمع قضایی ولایت، افزود: مردم به منتخبان خود اعتماد کرده‌اند و پاسخ این اعتماد امیدبخش و شورآفرین را باید با کار جهادی و تلاش مضاعف داد، میدان برای خدمت به مردم باز است و هیچگونه عذر و بهانه ای نیز برای کم کاری از سوی مسوولان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا از مظاهر جمهوریت نظام هستند، خاطرنشان کرد: مردم با وجود همه کمبودها و تمامی مشکلات اقتصادی و توطئه دشمنان، با نیت پاک و با عزم راسخ پای صندوقهای رای حاضر شدند بنابراین هیچگونه انتظاری به جز خدمت صادقانه از مسوولان ندارند.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های کلانشهر مشهد، افزود: منتخبان شورای ششم به خوبی با ظرفیت‌های عظیم شهر مشهد آشنا هستند و بر همین اساس باید با افقی بلند و طبق یک برنامه علمی و عملی با استفاده از هم افزایی بین بخشی و سازمانی در پی ارائه خدمت و حل مشکلات، به ویژه مسائل حاشیه شهر باشند، و دستگاه قضایی نیز در کنار آنها و سایر خدمتگزاران به مردم است.
صادقی ادامه داد: برای حل مسائل حاشیه شهر باید از ظرفیت های مردمی به نحو مطلوب استفاده کرد و از شهروندان برای بهسازی، نوسازی و توانمندسازی حاشیه کمک خواست تا در سایه یک مشارکت همگانی، شاهد کاهش مشکلات در این بخش باشیم.
صادقی افزود: همه خادم مردم هستیم و به جز خدمت به مردم شان دیگری نباید برای خود قائل باشیم چراکه مردم برای خدمتگزاری به منتخبان خود رای داده‌اند.
رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش، وحدت و همدلی شاهد ارتقای شاخصهای ارائه خدمات هرچه مطلوبتر به مردم باشیم و دستگاه قضایی نیز با تمام توان از مدیران شجاع، خدوم و قانونمند حمایت خواهد کرد.
شورای ششم شهر مشهد با ۱۵ عضو از ۱۴ مردادماه کار خود را آغاز می‌کند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید