امام جمعه میبد: اعضای شوراهای شهر و روستا با حفظ اتحاد خدمت کنند

امام جمعه میبد: اعضای شوراهای شهر و روستا با حفظ اتحاد خدمت کنند


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان، اختلاف نظر و سلیقه‌ را میان افراد طبیعی ذکر کرد و افزود: با کار جمعی، هم اندیشی و تعامل در کنار اختلاف سلیقه‌ها و حفظ ارتباط با مسوولان شورای شهرستان می‌توان همانند منظومه منسجم در پیشبرد امور و انجام کارهای بزرگ موفق عمل کرد.

وی با تاکید به تهیه برنامه‌های جامع کوتاه مدت و بلند مدت در شوراها، تعیین اولویت‌ ها در حوزه سلامت را نیز یادآور شد و تکمیل و ارایه  طرح جامع راهبردی در این حوزه را برای تصویب خواستار شد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های انجام شده  و در حال اجرا در حوزه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان که با اخذ اعتبار پیگیری شد از مسوولان همه اداره‌های شهرستان خواست در ارایه و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های منطقه ویژه اقتصادی نیز با رعایت ضوابط و شرایط همراهی کنند.

رییس  شورای فرهنگ عمومی شهرستان میبد در ادامه هم افزایی در کارهای جهادی را یادآور شد و اظهار کرد: باید با کار جهادی و روحیه انقلابی در کنار هم بر قدرت‌ها افزود، ضعف‌ها را از بین برد و با پیوند زدن دل و جان با ارزش‌ها از منابع اسلامی مانند عهدنامه مالک اشتر الگو گرفت و با بازسازی روح و شخصیت خود در مسیر تعالی و پیشرفت در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی حرکت کرد.

اعرافی ادامه داد: وقتی کار برای خدا انجام گیرد و در انجام آن عشق و علاقه و انگیزه ، جوشش و ارتباط های معنوی  و در نظر گرفتن شاخص‌ها و دل سوزاندن و کمر همت بستن برای سعادت جامعه و آثار اجتماعی سر لوحه عمل قرار گیرد ، نتیجه آن داشتن جامعه موفق است.

همچنین فرماندار میبد در این نشست با تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه گذشته و با ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: پروژه‌های بهداشت و درمان با جذب میلیارد تومان اعتبار دولتی و خیری مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تعدادی از  پروژه‌های حوزه ورزش نیز با افزون بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری در مردادماه است.

حسین فلاح از مسوولان حوزه درمان شهرستان خواست موضوع تامین نرم‌افزار، نیروی متخصص و استفاده بهینه از سخت افزارهای ایجاد شده را مورد توجه قرار دهند تا خدمات بهتری در حوزه درمان به مردم ارایه شود.

همچنین نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اعلام نارضایتی از صدور مجوزهای دوباره به صنعت کاشی به پروژه‌های افتتاح شده به ویژه در ۲۰ روز اخیر اشاره کرد که طعم شیرین آن را مردم احساس نمی‌کنند.

سید جلیل میرمحمدی در ادامه بهره‌برداری پروژه‌ها در حوزه درمان و کمبود پزشکان متخصص را یادآور شد و با  اشاره به افت فشار و شوری آب شهرستان خواستار پیگیری این موضوع از سوی نهادهای مربوط در این حوزه  شد.

وی همچنین با اشاره به واگذاری زمین در طرح ملی مسکن از روند کند واگذاری زمین  در شهرستان گلایه کرد.

مرکز ۱۰۶ هزار نفری شهرستان میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.     

شهرستان میبد سه شهر دارای شورا و حدود ۲۰ روستا دارای شورای اسلامی است.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید