پیام تسلیت سردار «کارگر» در پی درگذشت سردار «سید احمد قریشی»

پیام تسلیت سردار «کارگر» در پی درگذشت سردار «سید احمد قریشی»


پیام تسلیت سردار «کارگر» در پی درگذشت سردار «سید احمد قریشی»به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم سردار «سید احمد قریشی» را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«خانواده محترم سردار شهید سید احمد قریشی
با درود و صلوات برحضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام، فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار فرزندان برومند ایران اسلامی و الهام بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی بر مجاهدانی که پرچم پاسداری از انقلاب اسلامی را برافراشته نگاه داشته و با پیروی از سرور و سالار شهیدان، مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و امام خمینی (ره) را به شایستگی پاس داشتند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق بارز «صدقوا ما عاهدوا الله علیه» گردیده و با خون پاک خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند.

اینجانب شهادت آن دوست و همکار مجاهد و ایثارگر دوران هشت سال حماسه وجهاد، که خود نیز فرزند و برادر شهید بود، خدمت خانواده معزز، بستگان و نیز همرزمان آن شهید تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای آن شهید والا مقام و مدافع حرم آل الله، علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای اسلام و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید