سردار کارگر انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را تبریک گفت

سردار کارگر انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را تبریک گفت


سردار کارگر انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

«بسمه‌تعالی

خدمت به مردم گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان است.

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید مسعود میرکاظمی
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

خاضعانه خدای بزرگ را شاکریم در مقطعی حساس از تاریخ ایران اسلامی، فرصت و توفیق خدمت در گام دوم انقلاب اسلامی را نصیب مان ساخت تا در پیشرفت و اعتلای ایران عزیز و ترویج و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت، رهرو مکتب امام خمینی (ره) و ادامه دهنده مسیر شهدای والامقام و ایثارگران صبور باشیم.

امید است با بهره گیری از روحیه جهادی و تجارب ارزنده جنابعالی در مسئولیت‌های گوناگون، شاهد ترسیم خط مشی‌ها و سیاست‌های سازنده و کارگشا در راستای شکوفایی برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشیم.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب، سربلندی و توفیقات روزافزون شما برادر ارجمند و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت حضرت، ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیادحفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 411



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید