«شهدا» از عزت و شرف مردم ایران صیانت کردند

«شهدا» از عزت و شرف مردم ایران صیانت کردند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که برای شرکت در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس تایباد به این شهرستان سفر کرده است با حضور در یادمان شهدای گمنام مشهد ریزه، کاریز و همچنین مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در یادمان شهدای گمنام مشهد ریزه در جمع مسئولین محلی اظهار داشت: در خصوص هر یک از شهدا باید کتاب نوشته شود و در آن سیره عملی، رشادت‌ها، ایثارهای آن‌ها و اینکه با دست‌خالی و با کمترین دریافت‌ها، بیشترین خدمات را در راستای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی ارائه کردند، بازگو شود.

وی افزود: همه آحاد جامعه وظیفه دارند قدردان ایثار و ازخودگذشتگی شهدا باشند و آن‌ها را تکریم کنند و راه شهیدان را ادامه دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امنیتی که امروز بر سرزمین و جغرافیای خوش‌رنگ ایران اسلامی از غرب و شرق تا شمال و جنوب حاکم است مدیون و مرهون شهیدان است. اگر شهدا در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن سینه سپر نکرده بودند جمهوری اسلامی نتوانسته بود مناطق اشغال شده توسط ارتش بعث عراق را آزاد کند و عزت و شرف امت حزب‌الله پایمال شده بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن با حمله به ایران بخش‌هایی از میهن اسلامی را به تصرف خود درآورد. در آن مقطع منافع ملی از دست رفته و هویت اسلامی و ایرانی زیر سؤال رفته بود. شهدا و جامعه ایثارگری بودند که مردانه پای این میدان، لبیک‌گوی امام خمینی (ره) بودند و به‌عنوان فرزندان روح‌الله نقش خود را ایفا کردند.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به‌دست‌آمده و عزتی ملت ایران و عظمت انقلاب اسلامی با مجاهدت آحاد مردم حاصل شده است.

این مسئول تأکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین قدرت داخلی نتیجه جان‌فشانی شهیدان است. باید خداوند را بایت این نعمت عظیم شاکر باشیم و از او بخواهیم که ما را قدردان ایثار و ازخودگذشتگی شهدا کند تا بتوانیم رهرو صادقی برای آرمان‌ها و راهی باشیم که پیش روی ما قرار دادند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید