مبل اقساطی بدون پیش پرداخت

مبل اقساطی بدون پیش پرداخت

مبل اقساطی بدون پیش پرداخت یک از روش های مهم در اقتصاد مقاومتی

https://cdn.triboon.net/media/reportage_images/97c45be2-7f2c-4898-a8f1-5f648c310dda.jpg

بارها نام اقتصاد مقاومتی مطرح شده است اما برای افراد این سوال پیش آمده است روش های اقتصاد مقاومتی یک روش در سطح کلان و کشوری است یا می توان آن را در اقتصاد خرد نیز انجام داد؟ پاسخ ما به این سوال مثبت است و حتی افراد در سطح خانواده هم می توانند اقدامات خود را در راستای اقتصاد مقاومتی انجام دهند. مبل اقساطی بدون پیش پرداخت یک از روش های مهم در اقتصاد مقاومتی در سطح خانواده است.

ما در این مقاله سعی خواهیم داشت تا یک تحلیل جامع بر مبل اقساطی بدون پیش پرداخت یک از روش های مهم در اقتصاد مقاومتی در سطح خانواده ها خواهیم داشت تا مشخص شود افراد در سطوح کوچک نیز چه اقداماتی باید انجام دهند.

اقتصاد مقاومتی چیست و از کجا این واژه پدید آمده است؟

اگر بخواهیم تعریف دقیقی برای اقتصاد مقاومتی بیان کنیم؛ اقتصادی مقاومتی در واقع یک راهکار اقتصادی در زمان های بروز مشکلات و ناملایماتی که باعث می شود یک جامعه و یا یک خانواده از بهروری کامل اقتصادی محروم باشند. واژه اقتصاد مقاومتی از توسط مقام معظم رهبری در سال 1392 گفته شد و ابلاغ ایشان در دستور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت.

اقتصاد مقاومتی از سطح کلان تا خانواده

همان طوری که در تعریف اقتصاد مقاومتی گفته شد آن را می توان از دو دیدگاه اقتصاد کلان و اقتصاد خرد بررسی و انجام داد. اقتصاد مقاومتی در سطح کلان و کشوری که باید توسط مسئولین نظام و مشاوران آن ها انجام شود. لزوم به کارگیری اقتصاد مقاومتی در سطح کلان برای همه مشخص است.

استفاده از اقتصاد مقاومتی در سطح کلان در شرایط تحریم و یا ظهور پاندمی های مختلف نظیر بیماری کرونا ضروری است. در اقتصاد مقاومتی در سطح کلان دولت باید با برنامه ریزی دقیق سعی کند به این موضوع فکر کند که از هزینه های مختلف تا جای ممکن کسر کند و این هزینه ها صرف تقویت زیرساخت ها کند.

در اقتصاد مقاومتی باید این نکته دقت شود که مشکلات از کجا است و آن را ریشه ای حل کنند و در صورتی که نمی توان آن را به طور کامل برطرف کنند بلکه چندین جایگزین انتخاب کنند که بتوان با کمک آن نه تنها مشکل حل شود بلکه حجم دارایی های خزانه افزایش یابد.

اقتصاد مقاومتی در سطح خرد و تا خانواده بسیار مهم است. اهمیت اقتصاد مقاومتی برای خانواده ها در سطح جهانی زمانی مشخص شد که بیماری کرونا تبدیل به یک پاندمی جهانی شد و شرایط قرنطینه برای سراسر جهان در دستور کار قرار گرفت و باید خانواده ها سعی می کردند مشکلات اقتصادی خود را حل کنند.

یکی از روش های مهم که خانواده در هنگام خرید مبلمان از آن بهره بردند، خرید اقساطی مبلمان بدون پیش پرداخت بود. مبل قسطی بدون پیش پرداخت که توسط اقتصاددان های مختلف تائید شده یکی از بهترین روش های اقتصاد مقاومتی در سطح خرد است.

فروش قسطی مبلمان

مبل قسطی بدون پیش پرداخت بهترین روش اقتصاد مقاومتی در سطح خانواده ها

با ظهور بیماری منحوس کرونا و وخامت وضعیت اقتصادی خانواده ها به خاطر تحریم ها و قرنطینه ناشی از پاندمی کرونا؛ خانواده ها باید در سطح خود تلاش می نمودند بسیاری از مشکلات اقتصادی خود را برطرف کنند. در این میانه اگر کسی قصد خرید مبلمان و سرویس خواب می داشت که باید تمام بودجه خود را صرف خرید مبل می کردند، اما با مبل قسطی بدون پیش پرداخت راه برای نگهداری پس انداز خانواده ها فراهم شده است.

مبل اقساطی بدون پیش پرداخت از بهترین روش های اقتصاد مقاومتی در سطح خانواده ها نه تنها در شرایط بحرانی کرونا بلکه در زمان تحریم های ظالمانه در حالی که در تمام مدت که باید افراد تلاش می کردند کمترین آسیب به اقتصاد خانواده وارد شود جواب داده است.

البته که اگر افراد بتوانند مبل اقساطی بدون پیش پرداخت را از تولیدکنندگانی همچون گالری مبل سید کاشان تهیه کنند که لازم نباشد برای خرید خود مبالغ اضافه تری به عنوان سود و کارمزد پرداخت کنند یک قدم بسیار مهم در اقتصاد مقاومتی در سطح خرد انجام داده اند.

گالری مبل سید کاشان که یک تولیدکننده بزرگ مبلمان در ایران است؛ با ایجاد طرح مبل اقساطی بدون پیش پرداخت تلاش نموده است که در سطح خرد کمک شایگانی در اقتصاد مقاومتی خانواده ها برداشته است.

مبل اقساطی بدون پیش پرداخت

مبل اقساطی بدون پیش پرداخت گالری مبل سید کاشان بهترین طرح اقتصاد مقاومتی در سطح خرد

در طرح مبل اقساطی بدون پیش پرداخت مبل سید کاشان نه تنها از افراد برای خرید مبل خود نیاز به پرداخت پیش پرداخت ندارند بلکه می توانند مبل خود را بدون نیاز به پرداخت مبالغ اضافه خریداری کنند، این خرید بدون نیاز به ضامن و تنها با چک انجام می شود.

یکی دیگر از مزیت های خرید مبل اقساطی از گالری مبل سید در اقتصاد مقاومتی همین عدم نیاز به ضامن است؛ زیرا همان طور که گفته شد در اقتصاد مقاومتی قرار است از تمام سرمایه های داخلی استفاده شود که ضامن در سطح خرد استفاده از سرمایه خارجی محسوب می شود.

از دیگر اقدامات این گالری در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد دو طرح فروش اقساطی مبلمان برای فرهنگیان و فروش قسطی مبلمان برای بازنشستگان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و کارمندان دولت است که اقدامات قابل توجه این گالری در اقتصاد مقاومتی خرد است.

به خاطر سه مزیت و سه طرح مختلف مبل اقساطی که نام برده شد، طرح مبل اقساطی بدون پیش پرداخت گالری مبل سید کاشان بهترین طرح اقتصاد مقاومتی در سطح خرد محسوب می شود.

این مطلب مفید بود؟
>
تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید