«آرمان» پاک و شهیدگونه زندگی کرد

آرمان پاک و شهیدگونه زندگی کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «عزت‌الله علی‌وردی» پدر گرانقدر شهید «آرمان علی‌وردی» امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی «حبیب» ویژه‌ تولیدات رسانه‌ای تشکل‌های دینی و فعالان رسانه‌ای استان گیلان در دانشگاه آزاد رشت اظهار داشت: در گیلان مردان بزرگی همچون شهید میرزاکوچک جنگلی و دکتر معین می‌زیستند که جای افتخار است.

وی با بیان اینکه گیلان در دوران دفاع مقدس، هشت هزار شهید تقدیم راه اسلام کرده و سرود ماندگار «سلام فرمانده» نیز از این استان ارائه شد افزود: باید به اسطوره‌ها و مفاخرمان ببالیم و افتخار کنیم‌.

پدر گرانقدر شهید «آرمان علی‌وردی» درباره «آرمانِ عزیز» گفت: آرمان جوانی 21 ساله، دانشجوی رشته مهندسی و طلبه بود؛ سرش به کار خودش بود و به تحصیل، کار فرهنگی، ورزشی و کار جهادی مشغول بود.

پدر شهید با اشاره به جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه شرط شهید شدن، شهید بودن و شهیدگونه زندگی کردن است افزود: آرمان
جوانی خاص و پاک بود و شهیدگونه زندگی کرد؛ رفتار، کردار و نحوه زندگی‌اش از همان دوران نوجوانی در خانواده زبانزد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید آرمان در بحران سیل، تنها 18 سال داشت اما با هزینه شخصی برای کمک به مردم سیل‌زده وارد میدان شد و در دوران شیوع کرونا نیز تا نیمه‌های شب مشغول کمک به مردم بود و همین رفتار و کردارش او را تبدیل به «آرمان عزیز» کرد.

پدر گرانقدر شهید «آرمان علی‌وردی» با یادآوری صحنه دردناک شهادت فرزندش گفت: افرادی نه از خارج، بلکه از شهر خودمان آرمان زدند؛ او را که به‌شدت زخمی شده بود، در 3 مقطع و مرحله زدند و از او فیلم گرفته و پخش کردند؛ واقعاً او را به چه جرمی زدند؟

وی بیان کرد: آرمان در خانه هم بسیار ادب را رعایت می‌کرد؛ حتی پای خود را مقابل ما دراز نمی‌کرد و همه دوستش داشتند‌.

پدر گرانقدر شهید «آرمان علی‌وردی» با بیان اینکه بعضی فریب‌خوردگان وقتی فیلم شکنجه آرمان را دیدند، متاسف شده و بازگشتند گفت: افرادی از لندن، کانادا و‌‌ سایر کشورها هم وقتی فیلم پخش شده آرمان را دیدند، متاسف شده بودند و در ادامه شاهد بودیم که ده‌ها هزار نفر برای تشییع پیکر آرمان آمدند و در کنار ما بودند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید