آزادگان برای اقتدار ایران اسلامی آزادی را با آزادگی مبادله کردند

آزادگان برای اقتدار ایران اسلامی آزادی را با آزادگی مبادله کردند


آزادگان برای اقتدار ایران اسلامی آزادی را با آزادگی مبادله کردندبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در نشست شورای معاونان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) و تقدیر از حماسه‌آفرینی آزادگان در دوران اسارت اظهار داشت: آزادگان به‌قصد شهادت به جبهه‌ها رفتند و تا آخرین گلوله خود مقاومت و در راه تبعیت از ولایت و حفظ عزت و اقتدار ملت آزادی را با اسارت توأم با آزادگی مبادله کردند.

وزیری افزود: آن‌ها اسوه‌های صبر، نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند و لازم است که همه افراد و اقشار جامعه در مقابل ۴۳ هزار آزاده سرافراز سر تعظیم فرود آورند.

مدیرکل بنیاد استان گلستان ادامه داد: سالروز این رویداد مهم فرصت مغتنمی است تا با تکیه بر امکانات و ظرفیت‏‌های موجود بنیاد و دیگر دستگاه‏‌ها و بخصوص بهره‌برداری از فضای رسانه‌‏ای و با نوآوری، خلاقیت و تجارب سال‌های قبل در جهت ادامه حرکت ارزشمند این عزیزان اهتمام کنیم.

وی تاکید کرد: دیدار با آزادگان و خانواده آنان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی با صدا و سیما جهت پخش مستند بازگشت آزادگان و مصاحبه با آزادگان و خانواده‌های معظم آنان از برنامه‌های بنیاد گلستان در این روز است.

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید