مجاهدت

آغاز فعالیت کانون ادبی ایثار و شهادت در خوزستان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «عبدالرحیم سوارنژاد» کارشناس ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس از برگزاری گردهمایی شعر و خاطره به مناسبت هفته دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی اهواز خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در این گردهمایی شاعران ارزشی خوزستان به شعرخوانی پرداخته و اساتید ادبیات نیز به تشریح وضعیت کنونی شعر در حوزه دفاع مقدس پرداختند.

سوارنژاد گفت: آغاز فعالیت کانون ادبی ایثار و شهادت با حضور خانواده شاعر شهید «محمدرضا ایزدی»، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

 کارشناس ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: این کانون با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به منظور شناخت استعدادها و حمایت از شعر و شعرای متعهد استان راه اندازی شده هست.

وی افزود: در پایان این کنگره از پوستر کنگره ملی شعر دفاع مقدس با حضور خانواده شاعر شهید «محمدرضا ایزدی» و فرزندان شهدا رونمایی شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل