آیین اختتامیه جشنواره «برای حلما بنویسید» بهمن ماه برگزار می‌شود

آیین اختتامیه جشنواره «برای حلما بنویسید» بهمن ماه برگزار می‌شود


«سهیمه اسدزاده» دبیر اجرایی جشنواره «برای حلما بنویسید» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره که با محوریت شهدای مدافع امنیت است،همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همکاری انتشارات هاویر خرم‌آباد نخستین دوره مسابقه داستانک و یادداشت‌نویسی با محوریت شهدای مدافع امنیت با عنوان «برای حلما بنویسید …» را برگزار کرد.

اسدزاده با بیان اینکه جشنواره «برای حلما بنویسید» مورد استقبال نویسندگان قرار گرفت، گفت: در ابتدا قرار بود این جشنواره استانی و مختص نویسندگان لرستانی برگزار شود ولی، با انتشار پوستر فرخوان در فضای مجازی متقاضیان شرکت در این جشنواره در سطح کشور قابل توجه بود، براین اساس دست اندرکاران جشنواره «برای حلما بنویسید» تصمیم گرفتند، همه آثار دریافتی داوری شوند.  

دبیر اجرایی جشنواره «برای حلما» بنویسید  گفت: داستانک و یادداشت‌ با محوریت هر یک از شهدای مدافع امنیت ایران موضوع آثار دریافتی این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را تا تاریخ  5 دی ۱۴۰۱ به آدرس Havirpublication@gmail. com و یا از طریق پیام‌رسان‌ها در شبکه‌های اجتماعی از طریق شماره ۰۹۱۶۹۷۰۰۴۰۶ ارسال  کردند.

اسدزاده  ضمن تشکر و قدردانی از تمامی رسانه‌ها و خبر گزاری‌هایی که در انتشار این فراخوان همکاری کردند، گفت: آثار منتخب در یک کتاب با نام نویسنده اثر منتشر خواهد شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید