ارائه خدمت به ایثارگران باید مبتنی بر شرایط روز باشد

ارائه خدمت به ایثارگران باید مبتنی بر شرایط روز باشد


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی در دیدار با حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس که دیروز (دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به افزایش سن والدین شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال رسیدن به مرحله کهن‌سالی و اکثر این عزیزان نیز دچار ناتوانی‌های جسمی هستند لذا باید ارائه خدمات متناسب با شرایط روز آن‌ها باشد.

وی افزود: عمده مشکلات ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن است و با توجه به شرایط اقتصادی، وامی که در چهارچوب مصوب قانون برای خرید مسکن به ایثارگران پرداخت می‌شود، برای خرید خانه کفاف نمی‌دهد لذا در این حوزه نیز باید تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به ضعف‌های موجود در قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران افزود: ما در مجلس تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قوانینی را که در حوزه ایثارگران دارای نقص است را برطرف کنیم و فراکسیون ایثارگران در مجلس نیز با عزم جدی این موضوع را دنبال می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش فعالان در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: این جلسات و شنیدن نقطه نظرات شما که مستقیم با ایثارگران در ارتباط هستید، بسیار مؤثر است و امیدوارم بتوانیم در مجلس برای این عزیزان خدمات ماندگاری ارائه کنیم.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید