نماد سایت مجاهدت

ارسال ۸۰۰ اثر به دومین جشنواره «روایت جهاد» بسیج سازندگی استان قم

ارسال ۸۰۰ اثر به دومین جشنواره «روایت جهاد» بسیج سازندگی استان قم


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، «حمیدرضا طلوعی منفرد» دبیر دومین جشنواره روایت جهاد استان قم، امروز در جلسه هماهنگی این جشنواره در محل سازمان بسیج سازندگی استان، اظهار داشت: از زمان شروع فراخوان تاکنون، ۴۱۰ اثر در بخش هنری، ۲۰۰ اثر در بخش خبری، ۱۰۰ اثر در بخش ادبی و نزدیک به ۱۰۰ اثر نیز در بخش ویژه جمعا حدود ۸۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره روایت جهاد ارسال شده هست.

وی ابراز کرد: در مدت زمانی که برای تمدید جشنواره در نظر گرفته شده، آثار بسیاری به جشنواره ارسال شده و ممکن هست با تصمیم شورای جشنواره بین ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر مجدداً تمدید شود تا شرکت کنندگان بیشتری در جشنواره حضور یابند و آثار بیشتری در زمینه حرکت‌های جهادی تولید شود. 

دبیر دومین جشنواره روایت جهاد استان قم عنوان کرد: رویداد یک روزه‌ای در راستای این جشنواره با موضوع تولید محتوای موبایلی در زمینه عکسبرداری، فیلمبرداری، تدوین و فضای مجازی، در تیرماه با حضور ۵۰ نفر برگزار شد.

طلوعی منفرد افزود: تا زمان برپایی مراسم اختتامیه جشنواره، رویدادی ۲ روزه را پیش‌رو داریم که هدف آن شبکه‌سازی فعالان جهادی در زمینه هنر، ادب، خبر و رسانه و توانمند‌سازی افراد شرکت‌کننده در جشنواره هست. 

وی تصریح کرد: جلسات هماهنگی جشنواره در سازمان بسیج سازندگی به صورت هفتگی با حضور مسئولان کمیته‌های جشنواره در حال برگزاری هست؛ همچنین دو جلسه با موضوع هیئت داوران جشنواره تشکیل شده هست.

دبیر دومین جشنواره روایت جهاد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های هنری به تولید و ارسال اثر در عرصه‌های انیمیشن و موشن‌گرافی، پوستر و اینفوگرافی، کاریکاتور و نقاشی، فیلم کوتاه، مستند، نماهنگ و سرود، کلیپ و پادکست، عکس، خوشنویسی، تئاتر صحنه‌ای و رادیویی بپردازند. 

وی ادامه داد: در بخش خبری نیز عرصه‌های گزارش ویدیویی، گزارش مکتوب، مصاحبه و خبر در نظر گرفته شده هست؛ همچنین داستان، خاطره، دلنوشته، پژوهش، و مقاله مسئله محور و تجربه‌نگاری عرصه‌های مختلف بخش ادبی جشنواره روایت جهاد هست.

طلوعی در خصوص موضوعات بخش ویژه جشنواره تأکید کرد: هوش مصنوعی، دانش آموزی و روایت خدمت دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی به مردم نیز سه عرصه بخش ویژه جشنواره هست که علاقمندان می‌توانند در این بخش نیز شرکت کنند.

دبیر دومین جشنواره روایت جهاد بیان کرد: اردو‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و کمک مومنانه، پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، گفتمان‌سازی، هویت جهادی، جهاد امیدآفرینی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، زن و خانواده، بین‌الملل و جهادگران آسمانی محور‌های این دوره از جشنواره روایت جهاد می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به این جشنواره، به درگاه اینترنتی http://revayatejahad.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل