نماد سایت مجاهدت

استفاده از هوش مصنوعی در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، نشست علمی با روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران حول محور جهاد علمی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران برگزار شد، روسای دانشگاه‌ها و مسئولان پژوهشگاه‌ها بر کاربردی بودن مهارت‌ها و رشته‌های تحصیلی و بکارگیری صحیح نخبگان علمی در کیفی کردن تولیدات و خدمات در جهت پیشرفت و اعتلای علمی کشور تاکید کردند.

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» نیز طی سخنانی بر استفاده صحیح و توجه ویژه به نخبگان علمی و تشویق و دلگرمی آنان در راستای تامین نیروی انسانی کارآمد و تاثیرگذار در جامعه جهت خدمت به کشور عزیزمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید داشت.

وی ضمن اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی و کیفی کردن خدمات به شهروندان، گفت: با کمک نخبگان علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و استفاده از هوش مصنوعی برای انجام موفقیت آمیز ماموریت‌های انتظامی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی نهایت بهره را خواهیم برد.

در پایان این جلسه روسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقات با اهدای لوح ضمن تبریک هفته انتظامی از تلاش و زحمات سردار «حسن مفخمی شهرستانی» و کلیه کارکنان انتظامی مازندران در برقراری نظم و امنیت تقدیر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل