نماد سایت مجاهدت

استقبال مردم دیار علویان از نمایش بزرگ میدانی «راز سرزمین عشق»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «عسکر مجیدی» رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران امشب در حاشیه اجرای «نمایش راز سرزمین عشق» در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی روستای ماهفروجک ساری در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: در راستای دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران برنامه‌های متعددی برنامه‌ریزی شده هست که نمایش «راز سرزمین عشق» یکی از این برنامه‌های پرافتخار و کم‌نظیر هست که تاکنون در سطح استان مازندران کمتر شاهد بودیم. 

وی با بیان اینکه این نمایش به روایت تاریخ استان مازندران از «آرش کمانگیر» تا صدر اسلام و حوادث و قیام‌هایی که در دیار علویان شکل گرفته می‌پردازد، افزود: همچنین در این نمایش نقش مازندران در دفاع مقدس، اسلام و ترویج اسلام و نقش مازندران در دفاع از حرم به مدت ۹۰ دقیقه در یک فضای سینمایی رو باز به نمایش گذاشته می‌شود که مورد استقبال و رضایت تماشاگران و بازدیدکنندگان قرار گرفته هست.

این مسئول اذعان داشت: خدمتگزاری به مردم را وظیفه خودمان می‌دانیم و به جهت احترام به مردم برنامه‌های کنگره را در تراز ملی دیدیم و این برنامه یکی از برنامه‌های پرافتخار هست.

سرهنگ مجیدی ضمن درخواست از مردم مازندران برای حضور و تماشای این نمایش جذاب و دیدنی تصریح کرد: در این نمایش حدود ۲۵۰ نفر به ایفای نقش می‌پردازند که حدود ۱۱۰ نفر سربازانی هستند که برای اولین بار کار هنری را تجربه می‌کنند.

وی همچنین از هنرمندی حدود ۴۰ نفر از بانوان در این نمایش خبر داد و گفت: همچنین حدود ۴۰ نفر نظامی در بخش عملیات و صحنه‌های نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

سرهنگ مجیدی به نقش آفرینی حدود ۶۰ هنرپیشه و بازیگران واقعی در این نمایش اشاره و خاطرنشان کرد: از «ابراهیم بهادری» و «امیر حسین خانی» که طراحی صحنه، کارگردانی و تهیه کنندگی را بر عهده دارند قدردانی می‌کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل