نماد سایت مجاهدت

استقلال خیبر را هم از بحران خارج کرد/ آبی‌پوشان با موسیمانه هم روی نوار ناکامی گام بر می دارند +فیلم

استقلال خیبر را هم از بحران خارج کرد/ آبی‌پوشان با موسیمانه هم روی نوار ناکامی گام بر می دارند +فیلم



دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و خیبر خرم آباد در هفته نهم لیگ برتر با شکست آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش مجاهدت از مشرق، تیم‌های فوتبال خیبر و استقلال تهران امروز شنبه ۵ آبان از ساعت ۱۶:۴۵ و در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم آباد و با قضاوت وحید کاظمی و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود خیبر به پایان رسید. مهرداد قنبری و مسعود محبی زننده گل‌های خیبر و رامین رضائیان تنها گل استقلال را در این بازی به ثمر رساندند.

خیبر خرم‌آباد ۳ – استقلال یک

گل‌ها: مهرداد قنبری (۱۰ – گل به خودی) برای خیبر/ رامین رضاییان (۵۵) برای استقلال

فیلم/ خلاصه بازی خیبر خرم آباد ۳ – استقلال ۱

ترکیب خیبر:

تونی باتیستا، سجاد ابرقویی، کوین بولی، احسان حسینی (۳۵- مسعود محبی)، سینا خادم‌پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری (۷۶- محمدطاها طباطبایی) (کارت زرد)، مهران احمدی (۷۶- محسن سفید چغایی)، فراز امام‌علی (۷۵ – علیرضا نقی زاده)، عارف رستمی (۶۶- حمیدرضا طاهرخانی)

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضائیان (۸۳- ابوالفضل زمانی)، میلاد زکی‌پور (۲۱- ابوالفضل جلالی) (کارت زرد)، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس (۸۳- آرش رضاوند)، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی (۶۶- آرمان رمضانی) علیرضا کوشکی (۴۵- گائل کاکوتا)

بازیکنان خیبر در همان دقیقه اول حمله‌ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که شوت سینا خادم پور از بیرون محوطه جریمه و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم حملات این تیم ادامه دار بود که این بار مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

در دقیقه ۴ بازیکنان استقلال به سمت دروازه خیبر حمله‌ور شدند و در نزدیکی محوطه جریمه تیم میزبان، بازیکن خیبر توانست توپ را از اسلامی در اختیار بگیرد و باعث سرنگونی بازیکن استقلال شد که همین موضوع اعتراض استقلالی‌ها را به همراه داشت و آنها معتقد بودند که باید داور به سود تیمشان ضربه آزاد اعلام می‌کرد.

حسینی نجات دهنده دروازه استقلال

در دقیقه ۹ بازیکنان خیبر باز هم به سمت دروازه استقلال حمله‌ور شدند و در محوطه جریمه ضربه عارف رستمی را سید حسین حسینی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

گل زیبای خیبر از نقطه کرنر

مهرداد قنبری در دقیقه ۱۰ توپ را از نقطه کرنر به سمت محوطه جریمه استقلال سانتر کرد که رامین رضائیان نتوانست توپ را دور کند و همان توپ مستقیماً وارد دروازه استقلال شد تا آبی‌ها خیلی زود از میزبان خود گل دریافت کنند.

در دقیقه ۱۵ برای استقلال ضربه آزاد شکل گرفت که رامین رضائیان توپ را به سمت دروازه خیبر سانتر کرد که با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و دروازه‌بان خیبر توپ را به راحتی در اختیار گرفت.

در دقیقه ۱۹ میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم استقلال به دلیل برخورد با بازیکن خیبر دچار مصدومیت شد و جای خود را به ابوالفضل جلالی داد.

بازیکنان استقلال روی حرکت ترکیبی رامین رضائیان را در محوطه جریمه خیبر صاحب توپ کردند اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان خیبر به راحتی در اختیار گرفت.

بازیکنان استقلال پس از دریافت گل حملات خود را ادامه دادند و در دقیقه ۳۰ از راه دور جلال‌الدین ماشاریپوف اقدام به شوت زنی کرد که باتیستا درازکش توپ را به کرنر فرستاد.

در اواخر نیمه اول جلال‌الدین ماشاریپوف توپ را از سمت راست به سمت دروازه خیبر ارسال کرد که در آن سمت زمین به جلالی رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ با پای راست به آن ضربه زد که باتیستا توپ را به زیبایی در اختیار گرفت.

شروع نیمه دوم و گل تساوی برای استقلال

بازیکنان استقلال نیمه دوم را بهتر از میزبان خود آغاز کردند و در دقیقه ۵۴ روی پاس گائل کاکوتا، رامین رضائیان با ضربه سر و روی غفلت مدافعان خیبر موفق شد گل تساوی را برای استقلال به ثمر برساند.

گل دوم برای خیبر و بازگشت شادی به ورزشگاه تختی

بازیکنان خیبر خیلی زود توانستند به بازی برگردند و در دقیقه ۵۸ حمله‌ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که با واکنش حسینی توپ راهی کرنر شد و در ادامه توپ به مسعود محبی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی دروازه حسینی را هدف قرار داد که پس از برخورد توپ به مدافعان استقلال برای دومین بار وارد دروازه تیم میهمان شد تا بار دیگر هواداران خیبر خوشحال شوند.

در دقیقه ۶۵ بازیکنان استقلال این شانس را داشتند تا بار دیگر گل تساوی را به ثمر برسانند اما ضربه بلانکو با اختلاف کمی از بالای دروازه باتیستا به بیرون رفت. حملات استقلالی‌ها برای رسیدن به گل دوم ادامه داشت و در دقیقه ۷۶ رامین رضائیان در نزدیکی محوطه جریمه خیبر اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

حسینی ناجی استقلال

در دقیقه ۷۸ بازیکنان خیبر بار دیگر فرصت باز کردن دروازه استقلال را داشتند که سید حسین حسینی مانع از این کار شد. سفید چغایی به زیبایی محمدحسین مرادمند را از پیش رو برداشت و در مصافی تک به تک با حسینی قرار گرفت اما در زدن ضربه نهایی دقت کافی را نداشت و کاپیتان استقلال توپ را دور کرد.

تیر خلاص بر پیکر استقلال

در دقیقه ۳+۹۰ بازیکنان خیبر روی غفلت مدافعان استقلال به محوطه جریمه نفوذ کردند و پس از دفع ناقص توپ توسط مرادمند، سفید چغایی با شوتی دقیق توانست گل سوم بازی را به ثمر برساند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل