نماد سایت مجاهدت

اسرائیل نشست رهبران ارشد حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد

اسرائیل نشست رهبران ارشد حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد



روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام اسرائیلی مدعی شد که رژیم صهیونیستی در حمله به حومه جنوبی بیروت نشست رهبران ارشد حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، این روزنامه آمریکایی به هویت مقام‌های اسرائیلی اشاره ای نکرد و ادعا کرد که در این نشست یکی از جانشین احتمالی سید حسن نصرالله به عنوان رهبر جدید این گروه حضور داشت.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی بامداد جمعه ادعا کرد که هدف از بمباران شدید حومه جنوبی بیروت، ترور سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله بوده است.

این حملات به دنبال آن صورت می گیرد که بسیاری از تحلیلگران، صفی الدین را جانشین احتمالی سید حسن نصرالله دبیرکل فقید این گروه اعلام کردند.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام امنیتی لبنانی گزارش داد: حملات اسرائیل به حومه جنوبی بیروت از حمله ای که در آن سید حسن نصرالله کشته شد، سهمگین تر است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل