نماد سایت مجاهدت

اعتراض به نتیجه انتخابات شوراها حق مسلم مردم و کاندیداها است

منتخبان شوراهای اسلامی مناطق شهری تربت‌جام مشخص شدند



نورالدین فرزادی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد نشانه شور و شعور مردم برای حضور در انتخاباتی که تعیین‌کننده سیزدهمین رییس‌جمهور کشورمان همچنین تعیین تکلیف کرسی‌های شورای اسلامی شهر و روستا قابل قدردانی است.

وی اظهار داشت: از نظر مشارکت عمومی سرپل‌ذهاب جزء شهرستان های برتر استان کرمانشاه بود و این نشان‌دهنده وفاداری، همراهی و همدلی مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: با توجه به اینکه اعتراض حق مسلم مردم است و ما در جهت قایل شدن احترام به حق، بعد از اعلام نتیجه نهایی و جمع بندی آرا از کاندیدها خواستیم کسانی که نسبت به برگزاری انتخابات اعتراض دارند ظرف ۴۸ ساعت تحویل فرمانداری دهند.

او ادامه داد: ۱۹ نفر از داوطلبان شورای شهر سرپل ذهاب نسبت به نتیجه انتخابات معترض بودند ما هم پس از طی فرآیند قانونی امروز چهار صندوق به عنوان ۱۰ درصد از صندوق های موجود را بازشماری می‌کنیم.

وی گفت: هم اکنون با حضور عوامل اجرایی و با حضور نمایندگان معترض کار بازشماری در دست انجام است البته با اطمینان به مردم اعلام می‌کنم بنای ما بر این است که حق به حقدار برسد.

فرماندار سرپل ذهاب یادآور شد: اجرای عدالت و قانون برای جمهوری اسلامی از  تعهدات مستقیم ما است که نسبت به اشخاص ارجعیت دارد و حرمت افراد حق مسلم آنها و مردم است.

دغدغه مردم در نتیجه انتخابات باید برطرف شود

امام جمعه سرپل‌ذهاب بر لزوم رسیدگی به اعتراضات و بازشماری آرای انتخابات شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: دغدغه مردم در نتیجه انتخابات باید برطرف شود.

حجت الاسلام  جوادفاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم سرمایه های بزرگ اجتماعی کشور هستند که در انتخابات با ثبت مشارکت بالای ۶۳ درصدی، وفاداری و پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب و امام را ثابت کردند.

وی اظهار داشت: مردم وظیفه خود را با حضور در پای صندوق های اخذ رای به درستی انجام دادند و وظیفه مسوولان است که از آرای آنها حفاظت کرده و دغدغه های مردم در خصوص نتیجه انتخابات را رفع کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب یادآور شد: بررسی اعتراضات حق مسلم و قانونی مردم و کاندیدهای انتخاباتی است، مردمی که برای حفاظت و دفاع از این انقلاب و نظام، دشمن را ناامید کردند و پای صندوق های رای آمدند.

به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر به ترتیب بهرام اکبری با  سه هزار و ٩٢٦ رای، حشمت‌الله صفری با سه هزار و ٨٧٠ ‌رای، علی مرادیان با  سه هزار و ٧١٩، کیوان امینی با  سه هزار و ٦٩٣‌ رای و مسعود مروتی با  ۲ هزار و ٨٣٧ رای به عنوان اعضای اصلی و همچنین شیرزاد صیدی با ۲ هزار و ٨٣٣ رای و قباد کریمی با۲ هزار و ٧٧٢رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر انتخاب شدند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل