مجاهدت

اعتراض دانشجویان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی/ حمایت دختران دانشجو از زنان مقاومت


«مرگ بر اسرائیل» دانشجویان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی/ حمایت دختران دانشجو از زنان مقاومتبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان به حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، ۷۰ سال تجاوز و اشغالگری با حضور جمعی از دانشجویان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میدان فلسطین برگزار شد.

شرکت‌کنندگان با در دست داشتن تصاویری از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و نام این فرمانده جبهه مقاومت را زنده نگاه داشتند؛ آنان با سردادن شعارهایی از تلاش‌های او در راستای آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به نیکی یاد کردند. 

معترضان به تجاوزگری‌های رژیم صهونیستی طی چند روز گذشته و بمباران مناطق مسکونی غزه که منجر به شهادت بیش از ۶۰ زن و کودک شده است واکنش نشان داده و با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا حمایت خود را از مقاومت فلسطین اعلام کردند.

تعدادی از تجمع کنندگان در همدردی و حمایت از فلسطینیان پرچم فلسطین را به اهتزاز دراوردند و با به گردن انداختن چفیه‌های فلسطینی همراهی خود را با فلسطینیان نشان دادند.

عده‌ای از زنان با فرزندان خردسال و شیرخوار در تجمع حاضر شدند تا ضمن حمایت از کودکان فلسطینی نشان دهند فرزندان خود را برای روزی که به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی پایان دهند، آماده می‌کنند.

یکی از مسوولان برگزاری حضور امروز دانشجویان را هر چند کوچک، اما مرهمی بر زخم‌های فلسطین و تجلیل از مردان و زنان جبهه مقاومت دانست که این روز‌ها با خروش در مقابل بزرگترین استکبار جهان ایستادگی کردند.

پرچم چند متری فلسطین به دست تعدادی از دانشجویان زن و مرد در مقایل مسجد امام صادق (ع) به اهتزاز در آمد و پرچم رژیم اشغالگر قدس نیز به آتش کشیده شد. 

با فرا رسیدن وقت اذان تجمع کنندگان  نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند و پس از پایان نماز شعار‌های ضد صهیونیستی سر دادند.

در بخشی از برنامه، یکی از بانوان حاضر در مراسم خطاب به بانوان جبهه مقاومت بیانیه‌ای را قرائت کرد.

انتهای پیام/ ۱۴۱



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل