افزایش ۲ برابری فروش نفت کشور/ مهار کرونا مهم‌ترین اقدام دولت است

افزایش ۲ برابری فروش نفت کشور/ مهار کرونا مهم‌ترین اقدام دولت است


به گزارش مجاهدت از گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد یکساله دولت سیزدهم، اظهار داشت: در یکسال گذشته کار‌های مهمی در دولت سیزدهم انجام شده که یکی از مهمترین آن‌ها واکسیناسیون گسترده برای مقابله با بیماری کرونا و مهار این بیماری است.  

جوکار افزود: یکی از کار‌های مهم دیگری که در این دولت انجام شد انجام سفر‌های استانی بود که رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند و پای صحبت‌های مردم در استان‌های مختلف نشستند که حداقل ثمره این سفر‌ها این است که مردم، مسئولان را در کنار خود احساس می‌کنند که این مسئله افزایش اعتماد عمومی مردم به مسئولان را به همراه دارد.

جوکار بیان کرد: علاوه بر این ما در این دولت شاهد توسعه روابط با کشور‌های مختلف به ویژه با کشور‌های همسایه و استفاده از فرصت‌های ایجاد شده در انجام پروژه‌های مختلف هستیم و این چیزی بود که در دولت‌های قبل فراموش شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دولت ما شاهد دور زدن تحریم‌ها و افزایش فروش نفت کشورمان هستیم تا جایی که فروش نفت کشور ما به دو برابر افزایش یافته است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم وارث یکسری مشکلات اقتصادی به جا مانده از دولت قبل است که یک نمونه آن پرداخت اصل و سود اوراقی است که در دولت قبل فروخته شده و به مصرف رسیده و امروز دولت حجت‌الاسلام رئیسی ماهانه باید حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت اصل و سود این اوراق بپردازد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید