امروز دشمنان علیه حجاب و عفت فتنه‌گری می‌کند

منافقان امروز در قالب جنگ نرم و فرهنگی علیه مردم ایران ادامه می‌دهند/ امروز دشمنان علیه حجاب و عفت فتنه گری می‌کند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با محوریت برگزاری سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، حماسه پاوه و بازگشت اسرا به میهن اسلامی در سالن جلسات شهید قلیوند استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی چند حادثه بزرگ را به عنوان آزمایش بزرگ از سر گذرانده که یکی از این آزمایش‌ها مربوط به هشت سال دفاع و ایستادگی در مقابل رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به خاطر حفظ انقلاب اسلامی مجبور به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شد و در هنگام پذیرفتن این قطعنامه این تعبیر را به کار برد که جام زهر نوشیده‌ام، گفت: بعد از پذیرش قطعنامه رژیم بعثی دست از تحرکات خود علیه ایران اسلامی برنداشت و چندین مورد حمله به جنوب و جنوب غرب را آغاز کرد.

سردار خوشبخت اضافه کرد: بعد از ایستادگی مجدد رزمندگان ایران اسلامی در مقابل حملات رژیم بعثی دشمن با هماهنگی منافقین وارد کار شد و در قالب ارتش آزادی‌بخش منافقین عملیاتی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد به طوری که درصدد بودند با پیشروی از طریق کرمانشاه، همدان و قزوین خود را به تهران برسانند و زمینه سقوط جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

مدیرکل خفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تأکید کرد: بیش از ۸۷ کشور بعد از پایان دوران دفاع مقدس اعلام کردند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم از صدام بعثی علیه ایران حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه شیطنت بعثی‌ها و دشمنان انقلاب حتی بعد از قطعنامه ۵۹۸ ادامه یافت، عنوان کرد: در مرصاد تنها منافقان کوردل حضور نداشتند بلکه همه دشمنان حاضر بودند، اما جلودار آن‌ها منافقان احمق بودند.

سردار خوشبخت بیان کرد: رویداد‌هایی که در تنگه مرصاد رخ داد یکی از برکات روز‌های آخر جنگ است، تا جایی که این احمق‌ها اگر حمله نمی‌کردند خباثت و حملات آن‌ها پس از جنگ ادامه می‌یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: منافقان و اشرار و دشمنان این انقلاب و ملت در کمینگاه مرصاد به دام افتادند و بسیاری از آن‌ها به هلاک رسیدند و بی‌شک اگر وضعیت جغرافیایی منطقه نبود، هیچ یک از این عوامل نفاق جان سالم به در نمی‌بردند.

وی افزود: منافقان جان به در برده در عملیات مرصاد، امروز در قالب جنگ نرم و فرهنگی هنوز دشمنی خود را در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشور آلبانی علیه مردم ایران ادامه می‌دهند و این نشان از کینه آنان از این ملت بزرگ است.

سردار خوشبخت تصریح کرد: امروز دشمنان علیه حجاب و عفت فتنه گری می‌کند و در این جبهه تمام توان و نیروی خود را به کار بسته است.

وی برگزاری یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد، غبارویی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری مرسان سالروز عملیات مرصاد در مرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس مرصاد و تبلیغات محیطی را از ویژه برنامه‌های گرامیداشت این سالروز در کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید